
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Απειλούνται από 24ωρη απεργία τα ταξιδιωτικά σχέδια χιλιάδων επιβατών αυτό τον μήνα. Οι Γάλλοι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας ετοιμάζονται να απεργήσουν στις 18-19 Σεπτεμβρίου σε μια διαμάχη για τους μισθούς.
Αναμένεται να επηρεαστούν πολλές πτήσεις από/προς γαλλικά αεροδρόμια, καθώς και εκείνες που διασχίζουν τον γαλλικό εναέριο χώρο, συμπεριλαμβανομένων των διαδρομών από το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ισπανία και την Ιταλία.
Οι ακριβείς λεπτομέρειες σχετικά με τις ακυρώσεις και τις καθυστερήσεις δεν είναι ακόμη διαθέσιμες, αλλά θα δημοσιευτούν από την Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (DGAC) της Γαλλίας δύο ημέρες πριν από την απεργία.
Το συνδικάτο SNCTA επιβεβαίωσε την κινητοποίηση και υπέβαλε την περασμένη εβδομάδα ειδοποίηση για την απεργία. Η δράση έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, «από την έναρξη της πρωινής βάρδιας μέχρι το τέλος της νυχτερινής βάρδιας την επόμενη μέρα».
Αντιπροσωπεύοντας περίπου το 60% των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας της Γαλλίας, το σωματείο είναι το μεγαλύτερο της χώρας.
Τα συνδικάτα του κλάδου, UNSA-ICNA και USAC-CGT, δεν έχουν επιβεβαιώσει εάν θα συμμετάσχουν στην κινητοποίηση.

Υπενθυμίζεται ότι το τελευταίο κύμα απεργιακών κινητοποιήσεων, στις 3-4 Ιουλίου, προκάλεσε χάος σε όλη την Ευρώπη.
Σύμφωνα με το Eurocontrol, χιλιάδες πτήσεις ακυρώθηκαν και πάνω από ένα εκατομμύριο επιβάτες επηρεάστηκαν από την απεργία που διοργάνωσαν τα μικρότερα συνδικάτα UNSA-ICNA και USAC-CGT.
Η αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους Ryanair είπε ότι η αναστάτωση κόστισε στις αεροπορικές εταιρείες πάνω από 100 εκατομμύρια ευρώ, αποδίδοντας τις απεργίες σε «απελπιστική κακοδιαχείριση».
Ενώ το SNCTA δεν συμμετείχε στην απεργία του Ιουλίου, έκανε στροφή 180 μοιρών, πυροδοτώντας ανησυχίες ότι η αναστάτωση του Σεπτεμβρίου θα μπορούσε να είναι ακόμη μεγαλύτερη λόγω του μεγέθους και της επιρροής του συνδικάτου.
Η απεργία έρχεται μετά την διακοπή του διαλόγου με την DGAC, όπως ανακοίνωσε το SNCTA.
Σε δήλωση του αυτή την εβδομάδα, το συνδικάτο τονίζει ότι «για αρκετά χρόνια τώρα, η διακυβέρνηση του ελέγχου της εναέριας κυκλοφορίας χαρακτηρίζεται από δυσπιστία, τιμωρητικές πρακτικές και υποβαθμιστικές μεθόδους διαχείρισης. Είναι σαφές ότι αυτός ο άκαρπος διάλογος μπλοκάρει πλέον κάθε προοπτική προόδου και μεταρρύθμισης».

























