Σύνταξη: tourismtoday.gr

Tην τελευταία εξέλιξη του προγράμματος βιωσιμότητας για τους συνεργάτες της, παρουσιάζει η Booking.com.
Στόχος της είναι, να καλύψει της προσδοκίες των καταλυμάτων και να βελτιστοποιήσει τη λειτουργία πιστοποίησης τρίτων.

Η βιωσιμότητα είναι κεντρικής σημασίας για τον ταξιδιωτικό και τουριστικό κλάδο. Η δυνατότητα απόδειξης αυτής της δέσμευσης μέσω εξωτερικών πιστοποιήσεων καθίσταται απαραίτητη. Συγχρόνως, οι διεθνείς ταξιδιώτες επιδιώκουν διαφάνεια και συνέπεια σε αυτό το ζήτημα.

  • Για περισσότερους από 8 στους 10 τα ταξίδια με πιο βιώσιμο τρόπο αποτελούν προτεραιότητα.
  • Οι ταξιδιώτες (45%) είναι πιο πιθανό να επιλέξουν ένα κατάλυμα που έχει πιστοποιηθεί για τις δεσμεύσεις βιωσιμότητας.
  • Το 67% από αυτούς συμφωνεί ότι όλες οι ιστοσελίδες κρατήσεων θα πρέπει να χρησιμοποιούν τα ίδια πιστοποιητικά ή ετικέτες για τα βιώσιμα ταξίδια.

Τι αναζητούν οι ιδιοκτήτες καταλυμάτων

  • Το 63% των συνεργατών της Booking.com θέλει να γνωρίζει ποιες πιστοποιήσεις είναι διαθέσιμες στην περιοχή του.
  • Το 75% αναζητά ενημέρωση σχετικά με το ποιες πρακτικές πρέπει να υιοθετήσει.

Το νέο πρόγραμμα

Το νέο πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για να καλύψει αυτές τις ανάγκες. Οι συνεργάτες θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στο extranet της πλατφόρμας κράτησης καταλυμάτων, για να ανακαλύπτουν εξατομικευμένες πληροφορίες. Έτσι, θα καθοδηγούνται στις πιστοποιήσεις τρίτων που ταιριάζουν καλύτερα στο κατάλυμα τους, με βάση το προφίλ, τις ανάγκες και τον τρόπο λειτουργίας τους.

Κατά τη διάρκεια της αρχικής φάσης δοκιμών, θα επισημανθεί μια επιλογή πιστοποιήσεων. Το λογισμικό διαχείρισης δεδομένων βιωσιμότητας BeCause θα διευκολύνει την ανταλλαγή δεδομένων μεγάλης κλίμακας μεταξύ παρόχων καταλυμάτων και φορέων πιστοποίησης.

Παράλληλα, οι συνεργάτες θα λάβουν προσαρμοσμένους πόρους και καθοδήγηση για να ξεκινήσουν συγκεκριμένες δράσεις σχετικά με:

  • Διαχείριση των υδάτων
  • Μείωση των απορριμμάτων τροφίμων
  • Ενεργειακή απόδοση
  • Μείωση των πλαστικών
  • Υποστήριξη της τοπικής κοινότητας

Αυτές οι συστάσεις θα βασίζονται σε απαντήσεις που θα δοθούν σε μια λεπτομερή έρευνα, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες του καταλύματος, την τοποθεσία του και τις πρωτοβουλίες βιωσιμότητας.

Η πλατφόρμα με έδρα το Άμστερνταμ, θα αντιμετωπίσει τις ανησυχίες του 24% σχετικά με το υψηλό κόστος των πιστοποιήσεων τρίτων, διαθέτοντας πληροφορίες σχετικά με οργανισμούς που προσφέρουν χρηματοδότηση, εκπτώσεις και μειωμένες χρεώσεις για συνδρομές.

Επιπλέον, οι συνεργάτες θα έχουν πρόσβαση σε πολυάριθμους πόρους. Μεταξύ αυτών, σε έναν οδηγό για τη βιωσιμότητα στον τομέα της φιλοξενίας και σε διαδικτυακή εκπαίδευση που αναπτύχθηκε μαζί με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού (UN Tourism).

Το πρόγραμμα της Booking.com συνεχίζει να αναπτύσσεται σε συνεργασία με ανεξάρτητους εμπειρογνώμονες και οργανισμούς όπως το Παγκόσμιο Συμβούλιο Βιώσιμου Τουρισμού (GSTC), το UN Tourism και το Travalyst.