
Aύξηση 64% κατέγραψαν τα ταξιδιωτικά περιεχόμενα στο Youtube το δεύτερο τρίμηνο του 2025, ξεπερνώντας σημαντικά την τυπική εποχιακή αύξηση 15% από το πρώτο έως το δεύτερο τρίμηνο, σύμφωνα με νέα μελέτη της εταιρείας ψηφιακής διαφήμισης Pixability.
Τα ευρήματα υπογραμμίζουν τόσο την εκρηκτική αύξηση στην κατανάλωση περιεχομένου που σχετίζεται με ταξίδια όσο και τη συντριπτική κυριαρχία των δημιουργών στην εν λόγω κατηγορία.
Τάσεις ανάπτυξης
Η κατηγορία ταξιδιών αντιπροσωπεύει επί του παρόντος την 21η μεγαλύτερη κατηγορία περιεχομένου στο YouTube, με 593 δισ. προβολές να έχουν καταγραφεί από το δεύτερο τρίμηνο του 2025.
Η πλατφόρμα φιλοξενεί περίπου 3,7 εκατ. ταξιδιωτικά κανάλια, με λογαριασμούς που βασίζονται σε δημιουργούς να αποτελούν το 95% των 4.000 κορυφαίων καναλιών ανά θεαματικότητα. Οι μάρκες και οι εκδότες αντιπροσωπεύουν μόνο το 5% του κορυφαίου ταξιδιωτικού περιεχομένου.
Παράγοντες που οδηγούν την άνοδο
Αυτή η εντυπωσιακή τριμηνιαία αύξηση 64% αποδίδεται σε πολλαπλούς παράγοντες, σύμφωνα με την έκθεση Pixability.
Η κατανάλωση περιεχομένου σύντομης μορφής αυξήθηκε, με τις ταινίες Shorts να αντιπροσωπεύουν το 79% των προβολών βίντεο ταξιδιών στο δεύτερο τρίμηνο, από 65% το πρώτο τρίμηνο.
Η έκθεση εντοπίζει επίσης σημαντικά πρότυπα παγκόσμιας επέκτασης, με τις προβολές καναλιών στην Ινδία να αυξάνονται κατά 117% (+18 δισ.) και τις προβολές καναλιών στην Ινδονησία να αυξάνονται κατά 94% (+5 δισ.), σε σύγκριση με 61% (+9 δισ.) για τις προβολές καναλιών στις ΗΠΑ.
Η επιρροή των δημιουργών στις ταξιδιωτικές αποφάσεις
Το περιεχόμενο των δημιουργών επηρεάζει σημαντικά τις ταξιδιωτικές επιλογές των καταναλωτών, με την έκθεση να τονίζει ότι οι χρήστες είναι 98% πιο πιθανό να εμπιστεύονται τις προτάσεις από δημιουργούς του YouTube σε σύγκριση με εκείνες από δημιουργούς σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
Τέλος, τα δύο τρίτα των καταναλωτών στις ΗΠΑ παρακολουθούν ταξιδιωτικά βίντεο κατά τον σχεδιασμό των ταξιδιών τους, υπογραμμίζοντας τον ρόλο της πλατφόρμας στο ταξίδι αγοράς.