Σύνταξη: tourismtoday.gr

Το αεροδρόμιο Ρότερνταμ-Χάγης υπέβαλε αίτηση για νέα άδεια που δίνει προτεραιότητα στη μείωση θορύβου και στον περιορισμό των περιβαλλοντικών επιπτώσεων, διατηρώντας παράλληλα την τρέχουσα χωρητικότητα πτήσεων.

Ο αερολιμένας σε Ολλανδία στοχεύει στη μείωση των εκπομπών CO₂ κατά 20% έως το 2035. Αυτό θα είναι εφικτό από έναν συνδυασμό περιορισμού των πτήσεων με ορυκτά καύσιμα, ανάπτυξης αεροσκαφών με μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και υποχρεωτικής ανάμειξης SAF.

Το αεροδρόμιο σχεδιάζει να απαγορεύσει τις νυχτερινές πτήσεις αναχώρησης και να μειώσει τις αφίξεις αργά το βράδυ μετά τις 11:00 μ.μ.
Οι καθυστερημένες πτήσεις θα επιτρέπονται το αργότερο τα μεσάνυχτα, αντί για τη 1:00 π.μ. όπως επιτρέπεται σήμερα.

Μέσα στα επόμενα χρόνια, οι εμπορικές πτήσεις που αναχωρούν μεταξύ 7:00 π.μ. και 9:00 π.μ. θα υποχρεούνται να χρησιμοποιούν πιο αθόρυβους τύπους αεροσκαφών.
Παράλληλα, δεν θα επιτρέψει πρόσθετες που χρησιμοποιούν ορυκτά καύσιμα πέραν των 17.860 πτήσεων που επιτρέπονται από το 2019.

Οι επιπλέον πτήσεις θα είναι δυνατές μόνο πέντε χρόνια μετά την έναρξη ισχύος της νέας άδειας, υπό την προϋπόθεση ότι υπάρχει διαθέσιμη χωρητικότητα θορύβου και τα αεροσκάφη χρησιμοποιούν ηλεκτρικό, υδρογόνο ή πλήρως βιώσιμα καύσιμα.