
Το Fauchon L’Hotel Paris διεξήγαγε πρόσφατα έρευνα μεταξύ συμβούλων πολυτελών ταξιδιών για να προσδιορίσει τι πραγματικά έχει σημασία για τους πελάτες τους όταν επιλέγουν ένα ξενοδοχείο.
Ένα από τα βασικά ευρήματα, το οποίο ήταν 100% ομόφωνο από όλους τους ερωτηθέντες ήταν ότι είναι σημαντικό για ένα ξενοδοχείο να προσφέρει «μια αυθεντική αίσθηση του τόπου» σε αντίθεση με ένα «τυπικό design μάρκας».
Αυτό αποτελεί σαφώς μια απόκλιση από τότε που οι ταξιδιώτες προτιμούσαν τη συνέπεια του να γνωρίζουν ότι ανεξάρτητα από το πού ταξίδευαν στον κόσμο, θα έβρισκαν την ίδια μοκέτα, κλινοσκεπάσματα, διακόσμηση, παροχές και συνολική εμπειρία.
Το Fauchon L’Hotel Paris είναι ένα boutique ξενοδοχείο που προσφέρει μια πολύ μοναδική διακόσμηση, η οποία αποτελεί μια αυθεντική τοπική εμπειρία και δεν είναι τυπική για τις τυπικές μάρκες που οι ερωτηθέντες στην έρευνα είπαν ότι οι πελάτες δεν θέλουν. Επιπλέον, το Gourmet Bar του ξενοδοχείου είναι ένα από τα πιο εμβληματικά χαρακτηριστικά του.
Κορυφαίοι παράγοντες
Οι δύο σημαντικότεροι παράγοντες κατά την επιλογή ξενοδοχείου ήταν η τοποθεσία του ξενοδοχείου (97,5%) και το προσωπικό και η εξυπηρέτηση (82,5%).
Ωστόσο, όταν οι ταξιδιώτες επιστρέφουν και αναφέρονται στο ταξίδι τους, 6 στους 10 ερωτηθέντες σχολίασαν τη «ζεστή και φιλόξενη εξυπηρέτηση που έλαβαν»και μόνο το 21,3% ανέφερε την «εξαιρετική τοποθεσία».
Οι δύο παράγοντες που σχολιάστηκαν λιγότερο ήταν «η θέα, οι παροχές καλωσορίσματος και το προσωπικό» και «η αξία για τα χρήματά τους».
Τι τους ελκύει κατά την επιλογή ξενοδοχείου
Κατά την επιλογή ενός ξενοδοχείου που προσφέρει κάποιο είδος προωθητικής ενέργειας ή προσφοράς, 7 στους 10 συμβούλους δήλωσαν ότι μια «δωρεάν διανυκτέρευση» ήταν η πιο σημαντική για τους πελάτες τους, με μια «πρόσθετη δωρεάν VIP παροχή» να έρχεται σε κοντινή απόσταση.
Άλλοι καθοριστικοί παράγοντες ήταν η «ενισχυμένη προμήθεια» για τον ταξιδιωτικό πράκτορα, το «ποσοστό έκπτωσης στην τιμή του δωματίου» και η «προστιθέμενη αξία σε φαγητό και ποτό».
Μόνο το 30% των πελατών ζητούσαν οριστικά ένα συγκεκριμένο ξενοδοχείο αφού το έβλεπαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και το 11,2% δήλωσε ότι όλο και περισσότεροι άρχιζαν να ζητούν ένα ξενοδοχείο που έβλεπαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Τι συμβαίνει με τα προγράμματα επιβράβευσης
Και ενώ τα προγράμματα επιβράβευσης κάποτε είχαν απίστευτη δύναμη στην αύξηση των κρατήσεων, μόνο το 1,3% ζητά σίγουρα ξενοδοχεία με προγράμματα επιβράβευσης, λιγότερο από το 60% ζητά μερικές φορές ξενοδοχεία με προγράμματα επιβράβευσης και το 35% δεν ζητά ξενοδοχεία με προγράμματα επιβράβευσης.