Τα επαγγελματικά ταξίδια για τη Γενιά Ζ και τους Millennials των Αμερικανών δεν είναι απλώς απαιτήσεις εργασίας, αλλά ευκαιρίες για να βελτιώσουν τον τρόπο ζωής τους.

Η Έκθεση Επαγγελματικών Ταξιδιών της Hotels.com αποκαλύπτει ότι το 85% της Γενιάς Z και το 88% των Millennials βλέπουν τα επαγγελματικά ταξίδια ως μια ευκαιρία να αναβαθμίσουν τις καθημερινές τους εμπειρίες, από τη διαμονή σε καλύτερα ξενοδοχεία έως το δείπνο σε κορυφαία εστιατόρια και την απόκτηση ταξιδιωτικών ανταμοιβών.

Η έρευνα, η οποία περιλάμβανε 2.000 ενήλικες στις ΗΠΑ που ταξιδεύουν για δουλειά, δείχνει ότι οι νεότεροι επαγγελματίες είναι επιδέξιοι στη μεγιστοποίηση των οφελών των επαγγελματικών τους ταξιδιών.

Ένα βασικό εύρημα είναι η προθυμία τους να επενδύσουν προσωπικά κεφάλαια για να βελτιώσουν τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες.

Για παράδειγμα, το 73% της Γενιάς Z και το 77% των Millennials έχουν πληρώσει από την τσέπη τους για να αναβαθμίσουν τα καταλύματά τους, σε σύγκριση με μόλις το 48% των μεγαλύτερων συναδέλφων.

Αυτή η τάση επεκτείνεται και στις πτήσεις και την εστίαση, με την Gen Zers να είναι διπλάσια πιθανό να πληρώσει για αναβαθμίσεις πτήσεων και να ξοδέψει πολλά χρήματα σε πολυτελή εστιατόρια σε σύγκριση με τις παλαιότερες γενιές.

Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και επαγγελματικά ταξίδια

Οι νεότερες γενιές αξιοποιούν επίσης τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να καταγράψουν και να μοιραστούν τις εμπειρίες τους από τα επαγγελματικά ταξίδια.

Δημοσιεύουν 3-5 φορές περισσότερο την ημέρα από τους μεγαλύτερους συναδέλφους τους, με το 75% να είναι πρόθυμο να χρηματοδοτήσει μόνο του πολυτελή δείπνα και ψυχαγωγία για να δημιουργήσει καλύτερο περιεχόμενο για τις ροές κοινωνικής δικτύωσης.

Αυτή η τάση υπογραμμίζει τη σημασία της παρουσίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τους νεότερους επαγγελματίες, με το 47% των Millennials να δηλώνουν ότι δεν θα ταξίδευαν για δουλειά αν δεν μπορούσαν να το καταγράψουν, σε σύγκριση με το 34% της Gen Zers.

Επέκταση των επαγγελματικών ταξιδιών για αναψυχή

Η έννοια του bleisure όπου τα επαγγελματικά ταξίδια παρατείνονται για λόγους αναψυχής, είναι ιδιαίτερα ελκυστική για τους νεότερους ταξιδιώτες.

Οι Millennials είναι πιο πιθανό να φτάσουν νωρίς ή να μείνουν αργά, με το 40% να παίρνει πτήσεις redeye για να κερδίσει περισσότερο προσωπικό χρόνο στους προορισμούς του.

Επιπλέον, το 54% εκφράζει την επιθυμία να παρατείνει τα επαγγελματικά ταξίδια για να εξερευνήσει μόνος του.

Δημοφιλείς προορισμοί για αυτές τις παρατεταμένες διαμονές περιλαμβάνουν το Τόκιο, το Παρίσι και τη Νέα Υόρκη για τη Γενιά Z και τους Millennials, ενώ οι παλαιότερες γενιές προτιμούν το Λονδίνο.

Προγράμματα εμπιστοσύνης και ταξιδιωτικές ανταμοιβές

Η μελέτη της Hotels.com υπογραμμίζει επίσης τον ρόλο των προγραμμάτων πιστότητας στη διαμόρφωση των ταξιδιωτικών αποφάσεων.

Περίπου το 58% των επαγγελματιών ταξιδιωτών κάνουν επιλογές με βάση τη μεγιστοποίηση των ανταμοιβών, με σχεδόν τους μισούς να χρησιμοποιούν αυτές τις ανταμοιβές για ταξίδια αναψυχής.