
Για πολλά νεόνυμφα ζευγάρια, ο μήνας του μέλιτος είναι η πρώτη μεγάλη «περιπέτεια» που κάνουν μαζί. Είναι μια ευκαιρία να χαλαρώσουν, να εξερευνήσουν και να δημιουργήσουν αναμνήσεις που διαρκούν μια ζωή.
Στο πλαίσιο αυτό η έκθεση της Agoda αποκαλύπτει ότι οι Ινδοί ταξιδιώτες επιλέγουν ένα μείγμα από δοκιμασμένους αγαπημένους προορισμούς αλλά και νέα μέρη όπου επιθυμούν να αποδράσουν μετά τον γάμο.
Η Γκόα παραμένει ο πιο δημοφιλής εγχώριος προορισμός για μήνα του μέλιτος για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.
Η Ουνταϊπούρ, η «Πόλη των Λιμνών», έχει σκαρφαλώσει στη δεύτερη θέση, προσελκύοντας ζευγάρια με τη «βασιλική» του γοητεία και τη γαλήνια θέα στις όχθες της λίμνης.
Η Βομβάη κατατάσσεται τρίτη, ενώ η Τζαϊπούρ και τα νησιά Ανταμάν και Νικομπάρ συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα.
Τα διεθνή μέρη για ταξίδι του μέλιτος που εξετάζουν τα νέα ζευγάρια της Ινδίας είναι τα εξής:
Το Ντουμπάι συνεχίζει να κυριαρχεί ως η κορυφαία διεθνής επιλογή. Η πόλη προσφέρει πολυτέλεια, περιπέτειες στην έρημο και σύγχρονες εμπειρίες πόλης.
Το Πουκέτ και η Μπανγκόκ ακολουθούν από κοντά, με το Μπαλί και την Πατάγια να διατηρούν την ελκυστικότητά τους ως τροπικοί προορισμοί.
Αυτό που ξεχωρίζει φέτος είναι το νησί Φου Κουόκ στο Βιετνάμ, το οποίο μπήκε στην πρώτη δεκάδα για πρώτη φορά, ανεβαίνοντας στην έκτη θέση με σχεδόν 700% αύξηση στο ενδιαφέρον αναζήτησης.
Τι δείχνουν οι τάσεις ταξιδιού
Η έκθεση της Agoda δείχνει μια σαφή προτίμηση για παραθαλάσσιους και νησιωτικούς προορισμούς, παράλληλα με πολιτιστικά πλούσιες ή γραφικές πόλεις. Τα νεόνυμφα ζευγάρια της Ινδίας φαίνεται να προτιμούν μια ισορροπία ρομαντισμού, χαλάρωσης και εξερεύνησης στον σχεδιασμό του πρώτου τους ταξιδιού μαζί.
Η ανάλυση βασίζεται σε αναζητήσεις ταξιδιωτών στην Ινδία από την Agoda από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο του 2025, για ταξίδια που έχουν προγραμματιστεί μεταξύ Νοεμβρίου 2025 και Ιανουαρίου 2026, για τουλάχιστον δύο ενήλικες, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους.

























