
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Τα έσοδα από επαγγελματικά ταξίδια σε ολόκληρο το σύστημα για το 3ο τρίμηνο στην IHG Hotels & Resorts (IHG) αυξήθηκαν 4% σε ετήσια βάση, όπως ανακοίνωσε ο όμιλος φιλοξενίας.
Αντίθετα, τα έσοδα από ομαδικά ταξίδια μειώθηκαν 4%, ενώ πτώση 2% καταγράφει η ζήτηση για ταξίδια αναψυχής, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Η εταιρεία, η οποία κατέχει μάρκες όπως οι Holiday Inn, Crowne Plaza, InterContinental και η πρόσφατα αποκτηθείσα Ruby Hotels, είδε τη μέση ημερήσια τιμή (ADR) για το τρίμηνο να μειώνεται 0,4% στα 128,66 δολάρια σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Τα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPAR) ήταν στο +0,1% σε ετήσια βάση.

- Το RevPAR για την περιοχή EMEA το τρίτο τρίμηνο αυξήθηκε κατά 2,9% στα 107,62 δολάρια, ενώ το ADR αυξήθηκε 0,7% στα 143,03 δολάρια και η πληρότητα ήταν στο +1,6 ποσοστιαίες μονάδες στο 75,2%.
- Στην Ευρώπη, η βραδύτερη άνοδος του RevPAR στη Γαλλία και τη Γερμανία αντισταθμίστηκε από ισχυρότερες αυξήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Νότια Ευρώπη, η τελευταία λόγω της ζήτησης για αναψυχή.
- Μεταξύ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου, η IHG άνοιξε 33 ξενοδοχεία (ή 4.200 δωμάτια) στην περιοχή, σημειώνοντας αύξηση 25% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι.
- Σε ολόκληρη την Αμερική, το RevPAR για το τρίμηνο μειώθηκε 0,9% στα 101,18 δολάρια, ενώ το ADR μειώθηκε επίσης 0,5% στα 140,88 δολάρια. Τα ποσοστά πληρότητας είχαν πτώση 0,3 ποσοστιαίες μονάδες στο 71,8%. Η εταιρεία σημείωσε επίσης ότι τα ταξίδια της κυβέρνησης των ΗΠΑ έχουν μειωθεί κατά 20% σε σύγκριση με το 2024.
- Εν τω μεταξύ, στην ευρύτερη περιοχή της Κίνας, το RevPAR μειώθηκε 1,8% στα 43,57 δολάρια, ενώ το ADR μειώθηκε επίσης κατά 2,7% στα 67,65 δολάρια, κυρίως λόγω της αύξησης των διεθνών εξερχόμενων ταξιδιών αναψυχής. Τα ποσοστά πληρότητας στην περιοχή αυξήθηκαν κατά 0,6 ποσοστιαίες μονάδες στο 64,4%.

Νέα μάρκα collection
Η IHG ανακοίνωσε σχέδια για την κυκλοφορία μιας νέας μάρκας premium collection «τους επόμενους μήνες».
Ο Elie Maalouf, Διευθύνων Σύμβουλος της IHG απέφυγε να αποκαλύψει λεπτομέρειες σχετικά με το όνομα και την κυκλοφορία της μάρκας, δηλώνοντας μόνο ότι αρχικά θα επικεντρωθεί στην περιοχή EMEA και ότι θα τοποθετηθεί στην κατηγορία των upscale to upper έως upscale προϊόντων.
Η IHG άνοιξε 99 ξενοδοχεία (14.500 δωμάτια) στο 3ο τρίμηνο και υπέγραψε συμβόλαια για 170 επιπλέον ακίνητα στο χαρτοφυλάκιό της, σημειώνοντας αυξήσεις 17% και 18% αντίστοιχα σε ετήσια βάση.
Στις 30 Σεπτεμβρίου, το παγκόσμιο χαρτοφυλάκιο του ομίλου αποτελούνταν από 6.845 ξενοδοχεία, με 2.316 επιπλέον ξενοδοχεία υπό κατασκευή, συμπεριλαμβανομένης της επέκτασης της μάρκας Ruby στις ΗΠΑ.
























