Σύνταξη tourismtoday.gr

Παραπλανητικές κρίθηκαν οι διαφημίσεις δωρεάν lounge αεροδρομίου της On the Beach, παρά το γεγονός ότι η OTA εμμένει ότι η πλειονότητα των πελατών είχε πρόσβαση.

Η Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων (ASA) στο Ηνωμένο Βασίλειο, έκανε δεκτή καταγγελία κατά της εταιρείας.
Ενημέρωσε την OTA ότι μια διαφήμιση «γίνε ήρωας των κρατήσεων και απόκτησε δωρεάν πρόσβαση στο lounge του αεροδρομίου με το On the Beach» στην τηλεόραση και δύο στον ιστότοπο της δεν έπρεπε να εμφανιστούν ξανά «στην τρέχουσα μορφή τους».

Ο καταγγέλλων, κατανοούσε ότι υπήρχε ανώτατο όριο στον συνολικό αριθμό δωρεάν εισιτηρίων για τα lounge σε αερολιμένες που μπορούσαν να προσφερθούν. Ωστόσο, αμφισβήτησε το κατά πόσον οι διαφημίσεις παρέλειπαν «σημαντικές πληροφορίες» και ήταν παραπλανητικές.

Η ASA, ενημέρωσε την On The Beach «να διασφαλίσει ότι οι μελλοντικές διαφημίσεις δεν θα υπονοούσαν στους καταναλωτές ότι, εφόσον συμμορφώνονταν με τους όρους της προσφοράς, θα λάμβαναν δωρεάν κάρτες πρόσβασης σε αίθουσες αναμονής αεροδρομίων, εάν αυτό δεν ίσχυε».

Η κύρωση επιβλήθηκε παρά το γεγονός ότι το On the Beach προσκόμισε αποδεικτικά στοιχεία που δείχνουν ότι περίπου το 93% των κρατήσεων μεταξύ Φεβρουαρίου και Αυγούστου έλαβε δωρεάν πρόσβαση σε σαλόνια αεροδρομίου, όπως διαφημιζόταν.

Όσοι πελάτες δεν είχαν δωρεάν πρόσβαση στο lounge σε αεροδρόμια αποζημιώθηκαν με μια εναλλακτική λύση σε μετρητά, η οποία υπερβαίνει αυτήν που αναφέρεται στους όρους και τις προϋποθέσεις, δήλωσε η εταιρεία στην ASA.

Ως αποτέλεσμα, η εταιρεία δεν θεώρησε ότι το όριο στη διαθεσιμότητα δωρεάν εισιτηρίων, ήταν μια σημαντική προϋπόθεση που έπρεπε να επισημανθεί ρητά στη διαφήμιση της.
Υποστήριξε ότι το όριο «αντανακλούσε τους φυσικούς περιορισμούς χωρητικότητας των lounge αεροδρομίων και όχι ένα όριο που επιβλήθηκε από το On The Beach».

Τόνισε ότι οι όροι και οι προϋποθέσεις της εξηγούσαν ότι οι κάρτες υπόκεινται σε περιορισμούς χωρητικότητας και ότι σε όλους τους επιλέξιμους πελάτες που δεν μπορούσαν να λάβουν δωρεάν πρόσβαση σε lounge θα παρεχόταν εναλλακτική λύση σε μετρητά.

Ωστόσο, η ASA αντέτεινε ότι μετά την εξέταση των δεδομένων που παρασχέθηκαν, «το ποσοστό των επιλέξιμων κρατήσεων που έλαβαν δωρεάν πρόσβαση σε lounge δεν κατανεμήθηκε ομοιόμορφα σε όλη αυτή τη χρονική περίοδο».