Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η ανάπτυξη στις διεθνείς αγορές βοήθησε την Marriott International να αντισταθμίσει την ύφεση στη Βόρεια Αμερική κατά τη διάρκεια του κρίσιμου καλοκαιρινού τριμήνου, με την παγκόσμια ζήτηση για επαγγελματικά ταξίδια να παραμένει «στάσιμη» σε ετήσια βάση.

  • Η αλυσίδα φιλοξενίας πέτυχε αύξηση 0,5% σε ετήσια βάση στο παγκόσμιο RevPAR (έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο), το οποίο αυξήθηκε στα 131,43 δολάρια το τρίτο τρίμηνο, που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου.
  • Αυτή η άνοδος επιτεύχθηκε χάρη στην αύξηση 2,6% στις διεθνείς αγορές, όπου το RevPAR διαμορφώθηκε κατά μέσο όρο στα 122,66 δολάρια.
  • Το RevPAR στη Βόρεια Αμερική μειώθηκε κατά 0,4% στα 135,85 δολάρια σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο του 2024.
  • Η παγκόσμια ανάπτυξη οφείλεται κυρίως στη ζήτηση για ταξίδια αναψυχής στο τρίτο τρίμηνο, με το RevPAR να αυξάνεται κατά 1% σε ετήσια βάση.
  • Το RevPAR για επαγγελματικά ταξίδια παρέμεινε «στάσιμο» και το RevPAR του ομίλου μειώθηκε κατά 2%, «αντανακλώντας το χρονοδιάγραμμα των γεγονότων».

Ο Anthony Capuano, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Marriott, δήλωσε ότι το παγκόσμιο RevPAR έχει επηρεαστεί από «ημερολογιακές αλλαγές και συνεχιζόμενη μακροοικονομική αβεβαιότητα».

Πρόσθεσε ότι η πτώση στη Βόρεια Αμερική «οφείλεται στην ασθενέστερη ζήτηση στις χαμηλότερες κλίμακες αλυσίδων, αντανακλώντας σε μεγάλο βαθμό τη μείωση των κυβερνητικών ταξιδιών», τα οποία μειώθηκαν 14% σε ετήσια βάση.

Η εικόνα στην Ευρώπη

  • Στην Ευρώπη, το RevPAR της Marriott ήταν στο +0,8% σε ετήσια βάση στο τρίμηνο, στα 201,98 δολάρια, το υψηλότερο ποσοστό από όλες τις παγκόσμιες περιοχές.
  • Η πληρότητα στην Ευρώπη αυξήθηκε 0,4 ποσοστιαίες μονάδες στο 77,2%, ποσοστό πολύ υψηλότερο από τον παγκόσμιο μέσο όρο του 71,5%.
  • Η άνοδος στην μέση ημερήσια τιμή της ηπείρου ήταν 0,3% στα 261,49 δολάρια.

Τα καθαρά κέρδη στο τρίμηνο ήταν στα 728 εκατομμυρίων δολάρια. Αυξήθηκαν 25% σε σχέση με το τρίτο τρίμηνο του 2024, ενώ τα έσοδα κινήθηκαν στο +4% στα 6,49 δις δολάρια.

Ταυτόχρονα «ισχυρή απόδοση» κατέγραψε η Marriott σε αγορές όπως η Ιαπωνία, η Αυστραλία και το Βιετνάμ κατά τη διάρκεια του τριμήνου.

Όπως υπογραμμίζει ο Anthony Capuano «τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου κατέδειξαν τη συνεχή ισχυρή εκτέλεση της στρατηγικής ανάπτυξης μας, τη δύναμη των εμπορικών σημάτων μας και τα οφέλη από τις ταμειακές ροές του επιχειρηματικού μας μοντέλου με χαμηλό ενεργητικό.
Επιτύχαμε ένα ακόμη τρίμηνο ισχυρής ανάπτυξης δωματίων, ισχυρές υπογραφές συμβάσεων ανάπτυξης και κέρδη».