Πάνω από τους μισούς ταξιδιώτες δηλώνουν ότι έχουν επινοήσει δικαιολογίες για να αποχωρήσουν νωρίτερα από οικογενειακές διακοπές, σύμφωνα με νέα έρευνα της Hilton και της Morning Consult. Η ξενοδοχειακή αλυσίδα απαντά με προσφορές έως 25% στο πλαίσιο της “Hilton Sale”.

Η έρευνα, που πραγματοποιήθηκε στις αρχές Νοεμβρίου σε δείγμα 2.200 ενηλίκων στις Ηνωμένες Πολιτείες, καταγράφει με χιουμοριστικό αλλά και αποκαλυπτικό τρόπο τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών κατά τη διάρκεια των οικογενειακών διακοπών.

Περισσότεροι από τους μισούς συμμετέχοντες (53%) παραδέχθηκαν ότι έχουν βρει πρόφαση για να συντομεύσουν τη διαμονή τους με συγγενείς, ενώ 63% των οικοδεσποτών παραδέχονται πως η φιλοξενία τους κουράζει, με 46% να δηλώνουν ότι θα απολάμβαναν περισσότερο τις γιορτές εάν οι επισκέπτες έμεναν αλλού.

Όταν οι διακοπές γίνονται “δοκιμασία”

Η έρευνα αποτυπώνει και άλλες ενδιαφέρουσες συμπεριφορές:

● 36% των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι κοιμούνται σε καναπέδες, φουσκωτά στρώματα ή ακόμη και στο πάτωμα.

● 32% δήλωσαν ότι κοιμούνται χειρότερα από το συνηθισμένο όταν μένουν σε συγγενικά σπίτια.

● 38% αισθάνονται την ανάγκη για προσωπικό χρόνο μέσα σε μόλις 24 ώρες από την άφιξή τους.

● 26% παραδέχθηκαν ότι τρώνε πρωινό που δεν τους αρέσει «από ευγένεια».

Οι προσφορές της Hilton

Απαντώντας σε αυτά τα ευρήματα, η Hilton εγκαινίασε την καμπάνια “Hilton Sale”, προσφέροντας έως 25% έκπτωση για κρατήσεις έως τις 15 Δεκεμβρίου 2025 και διαμονές έως τις 6 Απριλίου 2026.

Στις προσφορές συμμετέχουν πολυτελή θέρετρα όπως το Zemi Miches Punta Cana All-Inclusive Resort στη Δομινικανή Δημοκρατία, το Waldorf Astoria Costa Rica Punta Cacique, το Hilton Tulum Riviera Maya και το Conrad Punta de Mita στο Μεξικό, καθώς και το Hilton Hawaiian Village Waikiki Beach Resort στη Χαβάη.

Η έρευνα, αν και έχει χιουμοριστικό χαρακτήρα, αποτυπώνει μια υπαρκτή τάση. Oι ταξιδιώτες, ακόμα και στις οικογενειακές επισκέψεις, αναζητούν ιδιωτικότητα, άνεση και ξεκούραση — στοιχεία που, όπως φαίνεται, μόνο μια ξενοδοχειακή εμπειρία μπορεί να τους εξασφαλίσει.