της Εύας Οικονομάκη

Στη δημιουργία ενός χαρτοφυλακίου με 30 ξενοδοχεία στην Ελλάδα μέχρι το 2030 επικεντρώνεται το Radisson Hotel Group.

Σε επικείμενα ανοίγματα του ομίλου Radisson στην Ελλάδα περιλαμβάνεται το Radisson RED Mitropoleos Square Athens, δίπλα στη Μητρόπολη, το οποίο αναμένεται να ανοίξει τον Σεπτέμβριο του 2026, σηματοδοτώντας το ντεμπούτο του brand RED στην Ελλάδα.

Τον Απρίλιο του 2026 θα κάνει πρεμιέρα στην Πάρο το νέο ξενοδοχείο του ομίλου, που θα σημάνει την επέκταση της παρουσίας του Radisson Hotel Group στις Κυκλάδες, και έναν μήνα αργότερα, τον Μάιο του 2026 θα κάνει το ντεμπούτο του το Paradise Resort Evia, μέλος των Radisson Individuals, στην Ερέτρια.

Τον προσεχή Ιούλιο θα ανοίξει το Radisson Blu Resort Mani, ένα νέο premium resort στο Γύθειο, που θα ενισχύσει το προφίλ της Λακωνίας ως τουριστικού προορισμού διεθνούς, ενώ, τέλος, για το α’ τρίμηνο του 2027 έχει μετατεθεί χρονικά το άνοιγμα του Radisson Theatrou Square Athens στο κτίριο, όπου στεγάζονταν το πρώτο χειμερινό θέατρο της Αθήνας και η Διπλάρειος Σχολή.

Σύμφωνα με τον Elie Milky, Chief Development Officer του ομίλου για την Ελλάδα, την Κύπρο, τη Μέση Ανατολή και τη Βορειοανατολική Αφρική, μέχρι τον προσεχή Ιούνιο αναμένεται να γνωστοποιηθούν 2-3 ακόμη συμφωνίες για νέα ξενοδοχεία που θα φέρουν στο εξής ένα από τα brands της Radisson.

Η στόχευση

Εστιάζοντας στη στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας, ο επικεφαλής της αλυσίδας είπε: «Η Κρήτη με το νέο αεροδρόμιο έχει τεράστια προοπτική ανάπτυξης και εξετάζουμε την επέκτασή μας σε Χανιά και Ηράκλειο. Η Αθήνα καθιερώνεται περισσότερο σε έναν 12μηνο προορισμό με συνέδρια, συναυλίες και εκδηλώσεις που διατηρούν τη ζήτηση σταθερή. Η Θεσσαλονίκη “ανθίζει” και έχει μεγάλη δυναμική. Στην ηπειρωτική χώρα, πέραν της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης όπου θέλουμε να επεκταθούμε, εξετάζουμε και άλλους προορισμούς, όπως η Πάτρα και η Χαλκιδική. Αποκτήσαμε παρουσία στη Σκιάθο πριν από άλλους μεγάλους παίκτες και αντίστοιχη στρατηγική ακολουθήσαμε και στην Εύβοια. Μεταξύ άλλων, εξετάζουμε ευκαιρίες και στην Κέρκυρα, ενώ κοιτάμε ως έναν βαθμό και προορισμούς όπως η Λέσβος και η Ζάκυνθος. Η στρατηγική μας για την Ελλάδα δεν είναι εστιάζει μόνο στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη ή στα μεγάλα νησιά αλλά και σε λιγότερο γνωστούς προορισμούς».

Το Radisson Hotel Group είναι ένας διεθνής ξενοδοχειακός όμιλος που δραστηριοποιείται στις περιοχές EMEA (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική) και APAC (Ασία – Ειρηνικός), έχοντας αναπτύξει ένα portfolio με περισσότερα από 1.460 ξενοδοχεία σε λειτουργία ή υπό ανάπτυξη σε πάνω από 100 χώρες.