Με αφορμή τα 50 χρόνια από την άφιξή της στη Σαουδική Αραβία, η IHG Hotels & Resorts παρουσιάζει το νέο κεφάλαιο της στρατηγικής της στη χώρα, ξεπερνώντας τα 100 ξενοδοχεία σε λειτουργία και υπό ανάπτυξη, ενισχύοντας τις συνεργασίες της και επενδύοντας στο ταλέντο της τοπικής αγοράς, σε πλήρη ευθυγράμμιση με το Vision 2030.

 

Η IHG Hotels & Resorts γιορτάζει ένα σημαντικό ορόσημο στη Σαουδική Αραβία, 50 χρόνια συνεχούς παρουσίας, από το άνοιγμα του InterContinental Riyadh το 1975 έως τη σημερινή της θέση ως μίας από τις ισχυρότερες διεθνείς ξενοδοχειακές δυνάμεις στη χώρα. Η επέτειος τιμήθηκε σε ειδική εκδήλωση στο InterContinental Riyadh, αναδεικνύοντας τη μακροχρόνια δέσμευση της IHG στο Βασίλειο και τον ρόλο της στη διαμόρφωση του σύγχρονου τουριστικού χάρτη της χώρας.

Από το πρώτο ιστορικό ξενοδοχείο της, η IHG έχει αναπτυχθεί παράλληλα με τον μετασχηματισμό της Σαουδικής Αραβίας. Το 2025, ο όμιλος ξεπέρασε το ορόσημο των 100 ξενοδοχείων σε λειτουργία και pipeline, επιβεβαιώνοντας την εμπιστοσύνη του στην αγορά και την απόλυτη ευθυγράμμισή του με το φιλόδοξο Vision 2030, που στοχεύει στους 150 εκατ. επισκέπτες έως το τέλος της δεκαετίας.

Ενισχυμένο χαρτοφυλάκιο σε όλες τις κατηγορίες

Η IHG επενδύει στην αναβάθμιση υφιστάμενων μονάδων και στην εισαγωγή νέων brands που καλύπτουν την πολυτελή, premium και lifestyle αγορά. Μεταξύ των σημαντικών κινήσεων:

● Ανακαίνιση-ορόσημο για το InterContinental Riyadh.

● Ενίσχυση του Luxury & Lifestyle segment με Six Senses, Regent, Kimpton και Vignette Collection.

● Προσθήκη σύγχρονων premium και lifestyle brands όπως voco και EVEN Hotels.

● Ανάπτυξη νέων τοπόσημων, όπως το InterContinental Red Sea Resort, που αποτελεί σημαντικό project στο πλαίσιο των “giga-projects” της Σαουδικής Αραβίας.

Διοικητική παρουσία και επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό

Από το 2023, η IHG λειτουργεί το πρώτο αυτόνομο γραφείο παγκόσμιας ξενοδοχειακής αλυσίδας στο Ριάντ, δημιουργώντας ένα περιφερειακό hub που στηρίζει ιδιοκτήτες και συνεργάτες, ενισχύει την επιχειρησιακή απόδοση και διευκολύνει τη στενή συνεργασία με κρατικούς φορείς.

Καίριας σημασίας για τη στρατηγική της IHG είναι η ανάπτυξη τοπικού ταλέντου:

● Σχεδόν το 50% των εργαζομένων είναι Σαουδάραβες.

● Το πρόγραμμα Masarona by IHG επιταχύνει την εξέλιξη Σαουδαράβων σε θέσεις ευθύνης.

Όπως τόνισε ο Maher Abou Nasr, Managing Director – Saudi Arabia, η ανάπτυξη της εταιρείας «πρέπει να μεταφράζεται σε μακροπρόθεσμη αξία για τη χώρα, τους εργαζομένους και τις τοπικές κοινότητες».

Η επόμενη ημέρα

Η IHG επαναβεβαίωσε τον ρόλο της ως στρατηγικού εταίρου της Σαουδικής Αραβίας, συμβάλλοντας σε:

● δημιουργία θέσεων εργασίας,

● ανάπτυξη δεξιοτήτων,

● διαφοροποίηση της οικονομίας,

● ενίσχυση της τουριστικής υποδομής,

● βιώσιμη ανάπτυξη σε υφιστάμενους και νέους προορισμούς.

Το επόμενο κεφάλαιο της εταιρείας στο Βασίλειο θα επικεντρωθεί στη διεύρυνση του αποτυπώματος σε emerging markets, την αναβάθμιση της εμπειρίας φιλοξενίας και την αξιοποίηση της ισχύος του loyalty προγράμματος IHG One Rewards.

«Πενήντα χρόνια μετά, η IHG συνεχίζει να εμπνέει και να υποστηρίζει τον τουριστικό μετασχηματισμό της Σαουδικής Αραβίας», ανέφερε ο Haitham Mattar, υπογραμμίζοντας τη σημασία των συνεργασιών με ιδιοκτήτες, φορείς και την ηγεσία της χώρας.