Στο στόχαστρο επενδυτικών κεφαλαίων αλλά και ακτοπλοϊκών εταιρειών μπαίνει η Ηellenic Seaways για το 40,4% του μετοχικού της κεφαλαίου που κατέχει η Τράπεζα Πειραιώς.

Εκτός από τις Μινωϊκές Γραμμές του Ομίλου Γκριμάλντι που κατέχουν το 48% της Hellenic Seaways, στο προσκήνιο έχουν προκύψει δύο ακόμη ενδιαφερόμενοι το επενδυτικό σχήμα Eagle Mind Shipping, με επικεφαλής τον εφοπλιστή Μάριο Ηλιόπουλο και η Fortress Group η οποία υπενθυμίζεται ότι έχει επενδύσει στην ελληνική ακτοπλοΐα, στην Attica Group.

Ο Μάριος Ηλιόπουλος διαθέτει το μεγαλύτερο στόλο ταχυπλόων στην Αλλάδα (super jet, mega jet) ενώ η Attica έχει την πλέον ισχυρή παρουσία στα Δωδεκάνησα, Κυκλάδες ενώ σε κοινοπραξία με την ΑΝΕΚ καλύπτει τη γραμμή Σούδα – Πειραιάς, έχει δρομολόγιο για Ηράκλειο ενώ εξυπηρετεί και τις γραμμές της Αδριατικής.

Υπενθυμίζεται ότι η κατάθεση δεσμευτικών προσφορών για την απόκτηση του ποσοστού της Hellenic Seaways είναι για τις 20 Μαρτίου, ενώ στελέχη της αγοράς επισημαίνουν ότι εφόσον στο διαγωνισμό αναδειχτoύν νικητής οι Μινωϊκές Γραμμές τότε αποκτά τον πλήρη έλεγχο της ακτοπλοϊκής η οποία διαθέτει 20 πλοία στο δυναμικό της και σημαντική παρουσία σε Κυκλάδες, Βόρειο Αιγαίο και Κρήτη αλλά και σε άγονες γραμμές.

Όπως δήλωσε πρόσφατα ο Διευθύνων Σύμβουλος των Μινωικών Γραμμών, Αντώνης Μανιαδάκης, η ένταξη της Hellenic Seaways στον Όμιλο των Μινωικών Γραμμών θα είναι επ’ ωφέλεια της και θα σηματοδοτήσει την περαιτέρω εξυγίανσή της σε χρηματοοικονομικό και λειτουργικό επίπεδο. Με την εμπειρία και τη γνώση των Μινωικών Γραμμών θεωρείται δεδομένη τόσο η αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό και τους συνεργάτες της Hellenic Seaways, όσο και η βελτίωση της σχέσης παρεχόμενων υπηρεσιών και επιπέδου τιμών», σύμφωνα με τον ίδιο.

Να σημειωθεί ότι η Hellenic Seaways to 2015 εμφάνισε κέρδη 3,9 εκατ., έναντι ζημιών 17,4 εκατ. το 2014.

Μάλιστα το 2015, η HSW δραστηριοποιήθηκε στις ακτοπλοϊκές γραμμές των Κυκλάδων, του Β.Α. Αιγαίου, των Σποράδων και του Σαρωνικού, ενώ, εκτός από την ακτοπλοΐα, συνέχισε μέχρι και τον Μάιο την παρουσία της στη γραμμή της Αδριατικής, Κορίνθου – Βενετίας.

Η εταιρεία αύξησε το μεταφορικό της έργο, λόγω του επανασχεδιασμού των δρομολογίων της, της δραστηριοποίησής της σε τέσσερις νέες επιδοτούμενες γραμμές (μέσω ισάριθμων διαγωνισμών του υπουργείου Ναυτιλίας, στους οποίους συμμετείχε επιτυχώς), αλλά και λόγω των σημαντικών προσφυγικών ροών προς τους νησιωτικούς προορισμούς που εξυπηρετούν τα πλοία της (Β.Α. Αιγαίο).

Πηγή : www.insider.gr