Το κλειδί στην επιτυχημένη παρουσία μιας επιχείρησης στα social media δεν είναι ο αριθμός των οπαδών της αλλά η διαδραστικότητα.
Το πόσο δηλαδή μπορεί να επηρεάσετε τον αριθμό των ακολούθων σας και κατά πόσο οι οπαδοί σας -μικροεπηρεαστές μπορούν να υποστηρίξουν το εμπορικό σήμα σας.
Αυτό λέγεται μάρκετινγκ μικροεπηρεασμού και είναι ένα βασικό συστατικό για κάθε επιτυχημένο πρόγραμμα μάρκετινγκ επιρροής, επισημαίνουν οι εμπειρογνώμονες.
Σύμφωνα με τους ειδικούς του SocialPubli οι μικρότερες κοινότητες – συνήθως κάτω από 25.000 οπαδούς – επιτρέπουν να αναπτύξετε μία στενότερη σχέση και μία καλύτερη δυναμική αλληλεπιδράσεων.
Κι αυτή η στενή σχέση με το ακροατήριό σας σε συνδυασμό με την εξειδίκευση σας σε ένα συγκεκριμένο θέμα, ενισχύει το εμπορικό σας σήμα και ανεβάζει το επίπεδο της αξιοπιστίας σας.
Οι μικροεπηρεαστές αναγνωρίζονται ως αξιόπιστες πηγές πληροφοριών, τονίζουν οι ειδικοί μία και συστήνουν προϊόντα ή υπηρεσίες συχνότερα και άμεσα και μάλιστα ο λόγος τους έχει μεγαλύτερη βαρύτητα.