
Η Accor, ένας από τους μεγαλύτερους ξενοδοχειακούς ομίλους παγκοσμίως, ανακοίνωσε την ενίσχυση της συνεργασίας της με τον ινδικό κολοσσό InterGlobe, με στόχο τη δημιουργία του μεγαλύτερου δικτύου φιλοξενίας στην Ινδία έως το 2030.
Η νέα στρατηγική συμμαχία αποσκοπεί στη λειτουργία 300 ξενοδοχείων με brands της Accor μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, σηματοδοτώντας ένα τολμηρό άλμα ανάπτυξης σε μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές του κόσμου.
Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας, Accor και InterGlobe ενώνουν τις δυνάμεις τους με την Treebo, μία από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες budget ξενοδοχείων στην Ινδία. Η συμφωνία προβλέπει κοινή επένδυση και παραχώρηση master license για την ανάπτυξη των brands ibis και Mercure, δίνοντας νέα ώθηση στην παρουσία της Accor στον οικονομικό και μεσαίο τομέα της αγοράς.
Η Ινδία αποτελεί στρατηγική αγορά για την Accor, με 71 ξενοδοχεία να λειτουργούν ήδη και άλλα 40 σε εξέλιξη. Με πληθυσμό 1,4 δισεκατομμυρίων και εκρηκτική ανάπτυξη της μεσαίας τάξης και της εσωτερικής τουριστικής ζήτησης, η χώρα μετατρέπεται σε γη ευκαιριών για τον παγκόσμιο τουρισμό. Το διευρυμένο δίκτυο που δημιουργείται θα καλύπτει όλα τα επίπεδα φιλοξενίας — από οικονομική έως πολυτελή — με brands της Accor και της lifestyle θυγατρικής Ennismore.
Ο Πρόεδρος και CEO της Accor, Sébastien Bazin, χαρακτήρισε τη συμφωνία «ορόσημο για την Accor στην Ινδία», επισημαίνοντας ότι με τη στήριξη της InterGlobe και την τεχνογνωσία της Treebo, η Accor ξεκλειδώνει τεράστιες αναπτυξιακές δυνατότητες σε μια από τις πιο δυναμικές τουριστικές αγορές του κόσμου.
Η ενίσχυση της παρουσίας της Accor στην Ινδία έρχεται τη στιγμή που η Ελλάδα καταγράφει επίσης έντονο επενδυτικό ενδιαφέρον από τον ξενοδοχειακό κολοσσό, με νέα openings και συνεργασίες στον ορίζοντα. Η στρατηγική ανάπτυξη σε Ινδία και Μεσόγειο αποτυπώνει τη φιλοδοξία της Accor να πρωταγωνιστεί διεθνώς στην επόμενη ημέρα της φιλοξενίας.