Ο γαστρονομικός τουρισμός σε όλη την Ασία επιταχύνεται, με την Ιαπωνία να κατατάσσεται ως ο προορισμός με τις περισσότερες αναζητήσεις για δραστηριότητες φαγητού και ποτού, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε η ψηφιακή πλατφόρμα ταξιδιών Agoda.

Με βάση τις αναζητήσεις από τον Ιούνιο έως τον Ιούλιο του 2025, η Ταϊλάνδη κατατάσσεται δεύτερη, ακολουθούμενη από το Βιετνάμ, την Ινδονησία και τη Μαλαισία στις πέντε πρώτες.

Τα ευρήματα της Agoda δείχνουν μια περιφερειακή στροφή προς τα ταξίδια με επίκεντρο το φαγητό, η οποία επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο οι επισκέπτες σχεδιάζουν τα ταξίδια και τον τρόπο με τον οποίο τα ξενοδοχεία παρουσιάζουν τις προσφορές τους.

Σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες στην τελευταία της έρευνα για τους κορυφαίους προορισμούς φαγητού, αναφέρουν την κουζίνα ως κύριο λόγο ταξιδιού.

Η εταιρεία σημειώνει ότι η κλίμακα της —που περιλαμβάνει πάνω από 6 εκατ. καταλύματα διακοπών, περισσότερες από 130.000 πτήσεις και πάνω από 300.000 δραστηριότητες— υποστηρίζει συνεργάτες που επιδιώκουν να μετατρέψουν αυτή τη ζήτηση σε κρατήσεις.