H γαστρονομία,  είναι το “δυνατό χαρτί” στην ανάπτυξη εμπειριών Airbnb, μόλις ένα χρόνο από την επέκταση της σε δραστηριότητες πέρα ​​από τα καταλύματα.

Δραστηριότητα που επιλέγουν κατ εξοχήν millenials και solo ταξιδιώτες.

Οπως η πλατφόρμα ανακοίνωσε, από τον Ιανουάριο του 2017 μέχρι σήμερα, η συνολική εβδομαδιαία εμπειρία των επισκεπτών έχει αυξηθεί 20 φορές και συνεχίζει να αυξάνεται σταθερά.

“Ο Οκτώβριος ήταν ο ισχυρότερος μήνας στις κρατήσεις εμπειρίας και το 2018, θα αναπτυχθούμε περισσότερο σε δραστηριότητες”, τονίζει η Airbnb.

Οι εμπειρίες γαστρονομίας και ποτού το τελευταίο μήνα άγγιξαν το 29% των κρατήσεων με τους περισσότερους επισκέπτες -millenials και solo ταξιδιώτες- να απολαμβάνουν γεύμα ή δείπνο με τους οικοδεσπότες, μαθήματα μαγειρικής και περιηγήσεις σε καταστήματα τροφίμων, υπαίθριων αγορών και bar.

Η Βαρκελώνη είναι ένας δημοφιλής προορισμός εμπεριών της Airbnb και ακολουθούν το Λος Άντζελες, το Παρίσι, το Τόκιο και το Σαν Φρανσίσκο.

Οι δημοφιλέστερες κατηγορίες εμπειριών, με βάση τις κρατήσεις τις τελευταίες 30 ημέρες, είναι:

Φαγητό και Ποτό 29%
Τέχνες 14%
Αθλητισμός 10%
Τρόπος ζωής 9%
Φύση 9%
Μουσική 9%
Ψυχαγωγία 7%
Ιστορία 6%
Μόδα 3%
Wellness 2%
Νυχτερινή ζωή 2%

Οι ταχύτερα αναπτυσσόμενες πόλεις στον τομέα των εμπειριών, με βάση τις κρατήσεις 3μηνου είναι:

Νέα Υόρκη
Σίδνεϊ
Πόλη του Μεξικό
Σιάτλ
Αβάνα
Μπανγκόκ
Ρίο Ντε Τζανέιρο
Aμστερντάμ
Σαγκάη
Τορόντο