
Από προσωπικούς σεφ και μαθήματα μαγειρικής με σεφ Michelin, μέχρι κουρέματα, μασάζ και διασημότητες… Η Airbnb μετασχηματίζεται δυναμικά, προσφέροντας πλέον υπηρεσίες ξενοδοχειακού τύπου και premium εμπειρίες σε δεκάδες χώρες
Σε μια στρατηγική κίνηση που ενισχύει τον ανταγωνισμό με τα ξενοδοχεία, η Airbnb λανσάρει την υπηρεσία Airbnb Services, με στόχο να προσφέρει: τη φιλοξενία ενός σπιτιού και τις ανέσεις ενός ξενοδοχείου.
Πλέον, μέσω της εφαρμογής της Airbnb, οι χρήστες μπορούν να κάνουν κράτηση για υπηρεσίες όπως προσωπικός σεφ, φωτογράφιση, μασάζ, κουρέματα, personal training και catering, ανεξάρτητα από το αν διαμένουν σε κατάλυμα της πλατφόρμας ή όχι.
Οι υπηρεσίες είναι ήδη διαθέσιμες σε 260 πόλεις παγκοσμίως, με τιμές που ξεκινούν από περίπου 50 δολάρια. Ο CEO της Airbnb, Μπράιαν Τσέσκι, δήλωσε: «Ο κόσμος διαλέγει τα ξενοδοχεία για τις υπηρεσίες τους και τα Airbnb για τον χώρο. Τώρα προσφέρουμε και τα δύο».
Παράλληλα, η πλατφόρμα αναβαθμίζει και επεκτείνει το πρόγραμμα Airbnb Experiences, το οποίο περιλαμβάνει δραστηριότητες από ντόπιους με επιβεβαιωμένη εξειδίκευση και δεσμό με τον προορισμό τους. Το πρόγραμμα δραστηριοτήτων πλέον καλύπτει 650 πόλεις, προσφέροντας μοναδικές εμπειρίες όπως περιήγηση στην Παναγία των Παρισίων από αρχιτέκτονα της αποκατάστασης (95 δολ./άτομο) ή μάθημα παρασκευής ράμεν με σεφ βραβευμένο με Michelin Bib Gourmand στο Τόκιο (145 δολ./άτομο).
Η Airbnb δεν σταματά όμως εκεί. Εγκαινιάζει την premium κατηγορία Airbnb Originals, μια νέα ενότητα αποκλειστικών εμπειριών – κάποιες από τις οποίες πραγματοποιούνται από διασημότητες όπως η ράπερ Megan Thee Stallion, η τραγουδίστρια Sabrina Carpenter και ο αστέρας του NFL Patrick Mahomes. Οι χρήστες μπορούν να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής μέσω της εφαρμογής, ενώ η επιλογή γίνεται με τυχαία κλήρωση.
Όλα αυτά εντάσσονται στη γενικότερη ανανέωση της εφαρμογής της Airbnb, η οποία αποκτά νέα tabs – όπως το «Explore» για την ανακάλυψη εμπειριών και το «Trips» με οργανωμένα itineraries –, αλλά και πιο φιλική διεπαφή χρήστη και βελτιωμένη επικοινωνία με τους hosts.
Η νέα αυτή στρατηγική διαφοροποίησης της Airbnb έρχεται σε μια περίοδο που η αγορά του τουρισμού βιώνει αλλαγές και οι ταξιδιώτες αναζητούν περισσότερη ευελιξία, εμπειρία και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Με τις προσθήκες αυτές, η Airbnb δείχνει αποφασισμένη να καλύψει και αυτό το κομμάτι της αγοράς, φέρνοντας τους παραδοσιακούς ξενοδόχους αντιμέτωπους με έναν όλο και πιο πολυσχιδή ανταγωνιστή.