Επαναπροσδιορίζουν το μέλλον του ταξιδιού Alibaba και Marriott δοκιμάζοντας την τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου σε δύο ξενοδοχεία του ομίλου φιλοξενίας στην Κίνα, μία διαδικασία που ολοκληρώνει το check-in σε λιγότερο από ένα λεπτό.

Πρόκειται για την αρχή των σχεδίων της κοινοπραξίας Alibaba και η Marriott σε παγκόσμιο επίπεδο, που φέρνει στην κορυφή της πρωτοπορίας τον όμιλο φιλοξενίας στην «απρόσκοπτη εμπειρία check-in».

Η κοινοπραξία Alibaba Group και Marriott International στοχεύει στην καινοτομία της ψηφιακής ταξιδιωτικής υπηρεσίας.

Με ζητούμενο την συνεχή αύξηση της ταξιδιωτικής εμπειρίας, οι δύο συνεργάτες ανακοίνωσαν την πρώτη τους κοινή υπηρεσία αναγνώριση προσώπου στα ξενοδοχεία της Marriott με την πλατφόρμα ταξιδιών της Fliggy, της ταξιδιωτικής υπηρεσίας Alibaba.

Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου της Fliggy και τις πληροφορίες φιλοξενίας του Marriott, οι υπηρεσία θα τεθούν σε πιλοτική λειτουργία σε λίγες μέρες σε δύο ακίνητα Marriott International στην Κίνα – το Hangzhou Marriott Hotel Qianjiang και το Sanya Marriott Hotel Dadonghai Bay.

Το ειδικό μηχάνημα σαρώνει τα αναγνωριστικά των πελατών και αφού επιβεβαιώσει τις ταυτότητες και επαληθεύσει τις πληροφορίες κράτησης, δίνει τις κάρτες κλειδιού δωματίου.

Μελέτη από έκαναν από κοινού οι δύο εταιρείες έδειξε ότι ο έλεγχος αναγνώρισης προσώπου βελτιώνει την λειτουργική αποτελεσματικότητα, ενώ έντονο είναι το ενδιαφέρον των Κινέζων ταξιδιωτών για τις νέες τεχνολογίες σε ξενοδοχεία με πάνω από το 60% να δείχνει την προτίμηση του στην τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου.