Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο στρέφονται όλο και πιο συχνά στην τεχνητή νοημοσύνη (AI). Πάνω από τους μισούς είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για έναν βοηθό AI, αποκαλύπτει η Amadeus.

Μελέτη της, διερεύνησε σε ταξιδιώτες από Κίνα, Γαλλία, Ινδία, Σιγκαπούρη, Ισπανία, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ, «τον ρόλο που διαδραματίζει η νέα και αναδυόμενη τεχνολογία στον μετασχηματισμό των βιομηχανιών σε ταξίδια και φιλοξενία».

  • Το 64% παγκοσμίως θα πλήρωνε για έναν βοηθό AI που θα μπορούσε να παρέχει πληροφορίες κατά τη διάρκεια της απόδρασης.
  • Το 17% θα πλήρωνε έως και το 5% επιπλέον της συνολικής αξίας του ταξιδιού τους.

Τα κορυφαία οφέλη της ΑΙ σε τουρίστες

  • Σημαντική εξοικονόμηση χρόνου (42%).
  • Ιδιαίτερα εξατομικευμένες προτάσεις (37%).
  • Ανακάλυψη νέων προορισμών (36%).
  • Σιγουριά για τις ταξιδιωτικές αποφάσεις (35%).

Τα μειονεκτήματα της τεχνητής νοημοσύνης σε ταξίδια

  • Το ένα τέταρτο έλαβε ανακριβείς ή παρωχημένες πληροφορίες.
  • Το 25% είπε πως η ΑΙ δεν μπορούσε να κατανοήσει τις προσωπικές του προτιμήσεις.

Το άγχος σε αεροπορικούς επιβάτες

  • Η πλειονότητα (90%) όσων ταξιδεύουν με αεροπλάνο βιώνουν κάποιο είδος άγχους.
  • Για τον λόγο αυτό ενδιαφέρονται για τεχνολογικά υποστηριζόμενες λύσεις που παρέχουν άνεση και σιγουριά, όπως το απομακρυσμένο check-in αποσκευών (66%) και οι βιομετρικές πύλες (69%).

«Η ραγδαία αύξηση της χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης δείχνει ότι οι ταξιδιώτες επιθυμούν πιο έξυπνες, πιο εξατομικευμένες εμπειρίες, επισημαίνει ο Decius Valmorbida, πρόεδρος ταξιδιών σε Amadeus.

Ωστόσο, τα δεδομένα αποκαλύπτουν επίσης ένα σαφές μήνυμα. Οι προσδοκίες είναι υψηλές και ο κλάδος πρέπει να συνεργαστεί για να τις ανταποκριθεί».