Οι ταξιδιώτες είτε θα πληρώνουν περισσότερα για την ίδια υπηρεσία ή, στην περίπτωση που τα ταξιδιωτικά γραφεία αναγκαστούν να δεχτούν αυτή τη νέα εμπορική στρατηγική διαφοροποιώντας τον τρόπο με τον οποίο έχουν πρόσβαση σε περιεχόμενο μόνο για την Lufthansa, θα προκύψουν επιπλέον IT κόστη που, εν τέλει, θα μετακυλήσουν στον ταξιδιώτη, βάζοντας το ταξιδιωτικό γραφείο και/ή τον τελικό καταναλωτή σε μειονεκτική θέση, σύμφωνα με ανακοίνωση της Amadeus αναφορικά την απόφαση της Lufthansa να επιβάλλει χρέωση 16 ευρώ ανά κράτηση που πραγματοποιείται μέσω GDS, από 1η Σεπτέμβρη 2015

Επίσης, αυτό το νέο μοντέλο θα καταστήσει δυσκολότερη τη σύγκριση και τη διαφάνεια, δεδομένου ότι οι ταξιδιώτες θα αναγκάζονται πλέον να πραγματοποιούν αναζητήσεις σε πολλαπλά κανάλια για να βρουν καλύτερες τιμές. Συνοψίζοντας, η βιομηχανία στο σύνολό της έχει μόνο να χάσει από αυτό το συγκεκριμένο μοντέλο διανομής.