
Περισσότερο από το 95% των ανώτερων στελεχών στις ΗΠΑ αναμένουν ότι τα επαγγελματικά ταξίδια θα παραμείνουν ίδια ή θα αυξηθούν κατά το επόμενο έτος, σύμφωνα με την τελευταία έκδοση της Amex Trendex: Business Travel Edition.
Με βάση έρευνα 1.000 επαγγελματικών ταξιδιωτών στην Αμερική η American Express διαπίστωσε ότι η διατήρηση ή η αφιέρωση περισσότερου χρόνου με τους πελάτες (64%) και οι νέες ή περισσότερες επαγγελματικές συναντήσεις (59%) ήταν οι κύριοι λόγοι για την αύξηση των επαγγελματικών ταξιδιών τους επόμενους 12 μήνες.
Διαπίστωσε ότι το 92% των υπευθύνων λήψης αποφάσεων και το 88% των ταξιδιωτών πιστεύουν ότι αξίζει να ταξιδεύουν για συναντήσεις με φυσική παρουσία, παρά το εξελισσόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον.
- Το 93% των εταιρειών συμφωνούν ότι μπορούν να αποδώσουν την επιχειρηματική ανάπτυξη σε συναντήσεις και εκδηλώσεις με φυσική παρουσία.
- Το 87% των ταξιδιωτών λένε ότι οι σχέσεις τους με τους πελάτες επωφελούνται περισσότερο από τις προσωπικές αλληλεπιδράσεις παρά από τις εικονικές συναντήσεις.
Ποσοστό 90% των εταιρειών συμφωνούν ότι ο μεγαλύτερος έλεγχος των ταξιδιωτικών δαπανών είναι ολοένα και πιο σημαντικός στο σημερινό εξελισσόμενο επιχειρηματικό τοπίο, με το 60% να αναμένει ότι η εστίαση της εταιρείας τους στη βελτιστοποίηση του προϋπολογισμού θα ενταθεί περαιτέρω τους επόμενους 12 μήνες.
Η έρευνα διαπίστωσε ότι τα ταξίδια δεν θεωρούνται μόνο ως κινητήρια δύναμη για τις επιχειρήσεις, αλλά ότι οι εταιρείες τα χρησιμοποιούν για να προσελκύσουν και να διατηρήσουν ταλέντα (80%).
Οι νέοι επαγγελματίες ταξιδιώτες
Στο νέο υβριδικό εργασιακό περιβάλλον, το 84% των ταξιδιωτών θεωρούν τα επαγγελματικά ταξίδια πλεονέκτημα, με περισσότερους Gen-Z και Millennials να συμφωνούν (88%) σε σχέση με τις παλαιότερες γενιές (Gen-X και Boomers (78%).
Οι Gen-Z και οι Millennials είναι επίσης πιο ικανοποιημένοι με την εμπειρία των επαγγελματικών ταξιδιών τους, με το 80% να την αξιολογεί με τέσσερα ή πέντε αστέρια σε σύγκριση με το 64% των Gen-X και Boomers.