
Σημαντική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι νεότεροι ταξιδιώτες σχεδιάζουν, ταξιδεύουν και ξοδεύουν τα χρήματά τους, αποκαλύπτει η τελευταία έρευνα της Arival. Στην έκθεση με θέμα Event–DrivenTraveler, συμμετείχαν 2.400 Αμερικανοί και Ευρωπαίοι ταξιδιώτες από Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία και Ηνωμένο Βασίλειο.
Οι εκδηλώσεις, από μουσικά φεστιβάλ και πολιτιστικές παραστάσεις μέχρι ζωντανά αθλητικά events, είναι πλέον ο κύριος λόγος για το ταξίδι.
Οι ερωτηθέντες χαρακτηρίστηκαν ως «ταξιδιώτες εκδηλώσεων» εάν είχαν κάνει ένα ταξίδι αναψυχής τουλάχιστον 100 μίλια από το σπίτι τους τον τελευταίο χρόνο, διανυκτέρευσαν και παρακολούθησαν μια εκδήλωση παραστατικών τεχνών ή αθλητική εκδήλωση.
Σχεδόν οι μισοί Αμερικανοί ταξιδιώτες ηλικίας 18-34 ετών και δύο στους πέντε στην Ευρώπη ανέφεραν ότι μια ζωντανή εκδήλωση ήταν ένας σημαντικός παράγοντας στην επιλογή του προορισμού τους.
- Το 73% των Αμερικανών ταξιδιωτών και το 60% των Ευρωπαίων παρακολούθησαν μια εκδήλωση το 2024.
- Οι νέοι ταξιδιώτες (18-34) παρακολούθησαν κατά μέσο όρο 3,7 εκδηλώσεις ετησίως στις ΗΠΑ και 3,0 στην Ευρώπη.
- Οι Αμερικανοί ταξιδιώτες ηλικίας 35-54 ετών δαπάνησαν σχεδόν 400 δολάρια ανά εκδήλωση, το υψηλότερο από οποιαδήποτε άλλη ομάδα.
- Οι Ευρωπαίοι ταξιδιώτες ηλικίας 18-34 ετών δαπάνησαν 221 ευρώ ανά εκδήλωση, ξεπερνώντας όλες τις άλλες ηλικιακές ομάδες στην περιοχή.
- Ο αθλητισμός κυριαρχεί στην προσέλευση σε εκδηλώσεις, αλλά οι παραστατικές τέχνες παραμένουν ισχυρές μεταξύ των μεγαλύτερων σε ηλικία ταξιδιωτών.
- Οι περισσότεροι ταξιδιώτες κάνουν κράτηση εισιτηρίων για εκδηλώσεις πριν από το ταξίδι τους, σε ποσοστό 53% τόσο στις ΗΠΑ όσο και στην Ευρώπη.

Για ποιες εκδηλώσεις ταξιδεύουν περισσότερο οι καταναλωτές
Οι αθλητικές εκδηλώσεις είναι αυτές στις οποίες συμμετέχουν περισσότερο οι ταξιδιώτες, με το ποδόσφαιρο, το μπάσκετ και το μπέιζμπολ να βρίσκονται στην κορυφή στις ΗΠΑ, ενώ το ποδόσφαιρο και το τένις κυριαρχούν στην Ευρώπη.
Οι συναυλίες και οι παραστάσεις κατατάσσονται επίσης υψηλά, υπογραμμίζοντας το εύρος των εμπειριών που αναζητούν οι ταξιδιώτες.
Πού ξοδεύουν τα χρήματά τους
Οι εκδηλώσεις ενθαρρύνουν τους ταξιδιώτες να ξοδεύουν περισσότερα, και όχι μόνο για την ίδια την εκδήλωση. Ξοδεύουν για τα πάντα, από ξενοδοχεία μέχρι μετακινήσεις, φαγητό και ποτό και εμπειρίες.


























