Οι νεότερες γενιές φαίνεται να έλκονται όλο και περισσότερο από την κρουαζιέρα, ειδικά όταν αυτή προσφέρει πολιτιστική εμβάθυνση, αίσθηση περιπέτειας ή ευθυγραμμίζεται με τις αξίες βιωσιμότητας, σύμφωνα με νέα έρευνα της Arrivia σε 1.089 Αμερικανούς.

Σχεδόν ένας στους τρεις Zillennials (27%) δήλωσε ότι έχει κάνει κρουαζιέρα, σε σύγκριση με μόλις 18% των baby boomers.

Ποιοι είναι όμως οι Zillennials 

Οι Zillinnials είναι μια ψηφιακά εγγενής, εμπειρικά καθοδηγούμενη ομάδα μικρογενεών — που γεννήθηκε μεταξύ 1992 και 2002, καλύπτοντας τους millennials και τη Γενιά Z — που αντιπροσωπεύει μια αυξανόμενη ευκαιρία για τις ταξιδιωτικές εταιρείες που επιθυμούν να προσελκύσουν το επόμενο κύμα ταξιδιωτών, σύμφωνα με την Arrivia.

Κοινό υψηλού δυναμικού

Oι zillennials αναδύονται ως κοινό υψηλού δυναμικού, με αυξανόμενο εισόδημα και συγκεκριμένες ταξιδιωτικές προτιμήσεις. Σχεδόν οι μισοί ζουν στο σπίτι με τους γονείς τους, ενώ αναφέρουν εισόδημα νοικοκυριού 100.000 δολάρια ή περισσότερο, δίνοντάς τους μεγαλύτερη ευελιξία να δαπανήσουν σε ταξίδια.

Σε σύγκριση με τον μέσο όρο της έρευνας, οι zillennials είναι σχεδόν διπλάσιες πιθανότητες να ταξιδέψουν διεθνώς. Έδειξαν επίσης μεγαλύτερο ενδιαφέρον από ό,τι η Γενιά Z και οι millennials για πακέτα συνδυασμένων επιλογών που περιλαμβάνουν κρουαζιέρα, ξενοδοχείο και αεροπορικά εισιτήρια.

Αναδιαμόρφωση του τι είναι μια κρουαζιέρα

Οι νεότεροι ταξιδιώτες μπορεί να είναι ανοιχτοί στις κρουαζιέρες εάν αυτές θεωρούνται ως πολιτιστική εμπειρία ή περιπέτεια και όχι ως «πλωτό θέρετρο».

Οι κρουαζιέρες παρουσιάζουν επίσης μια ευκαιρία για ομαδικά και διαγενεακά ταξίδια:

  • το 42% όσων συμμετείχαν στην έρευνα της arrivia ταξιδεύουν με φίλους και ένα αξιοσημείωτο ποσοστό περιλαμβάνει αδέλφια, γονείς ή παππούδες στα σχέδιά τους.

Η Arrivia δήλωσε ότι αυτή η δυναμική υποστηρίζει προσφορές επιβράβευσης που επιτρέπουν στους ταξιδιώτες να κάνουν κράτηση και να κερδίζουν μαζί, ειδικά για ταξίδια-ορόσημα, όπως αποδράσεις αποφοίτησης ή οικογενειακές επανενώσεις.

Αναζητώντας περισσότερους πόντους και premium προνόμια

Σύμφωνα με την Arrivia, μόνο το 15% των ταξιδιωτών κρουαζιέρας στην έρευνά της κάνουν κράτηση μέσω πλατφορμών επιβράβευσης, δίνοντας ισχυρό δυναμικό ανάπτυξης.

Οι ερωτηθέντες στην έρευνα έδειξαν όρεξη για καλύτερα κίνητρα:

  • το 44% δήλωσε ότι θα ήταν πιο πιθανό να κάνει κράτηση μέσω ενός προγράμματος επιβράβευσης εάν αυτό σήμαινε την απόκτηση περισσότερων πόντων
  • το 45% δήλωσε ότι τα premium προνόμια θα τους έκαναν πιο πιθανό να επιλέξουν αυτήν τη διαδρομή.