Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA) περνά στην επόμενη φάση της καμπάνιας «All Aboard Greece», συνεχίζοντας να αναδεικνύει τον ρόλο της κρουαζιέρας στην ελληνική οικονομία και τις τοπικές κοινωνίες.

Παράλληλα, παρουσιάζει την έκθεση «The Voyage», η οποία θα φιλοξενηθεί στο Ίδρυμα Ευγενίδου από τις 9 Οκτωβρίου έως τις 9 Ιανουαρίου.

Μετά τα δύο πρώτα βίντεο της καμπάνιας τον Ιούλιο, η CLIA προχωρά σε νέα παραγωγή.

Το πρώτο, με τίτλο Local Voices, φιλοξενεί δημάρχους και εκπροσώπους λιμενικών αρχών που εξηγούν πώς ο τουρισμός κρουαζιέρας στηρίζει τις τοπικές οικονομίες και δημιουργεί ευκαιρίες για μικρές επιχειρήσεις.

Το δεύτερο, Sustainable Cruising, παρουσιάζει τις δράσεις βιωσιμότητας του κλάδου, με έμφαση σε καθαρότερη ενέργεια, περιβαλλοντικές καινοτομίες και διαχείριση τουρισμού σε προορισμούς.

Η Μαρία Δεληγιάννη, Διευθύντρια Ανατολικής Μεσογείου της CLIA, σημείωσε:

«Μέσα από αυτή τη δεύτερη φάση της καμπάνιας μας, ακούμε την ιστορία του τουρισμού κρουαζιέρας μέσα από τις φωνές των ανθρώπων που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή. Ο κλάδος μας επενδύει στο μέλλον της Ελλάδας με πρακτικές που διαφυλάσσουν την πολιτιστική και φυσική της κληρονομιά.»

Η έκθεση «The Voyage» θα προσφέρει στο κοινό ένα διαδραστικό ταξίδι στον κόσμο της κρουαζιέρας, με πληροφορίες για την τεχνολογική και περιβαλλοντική πρόοδο του κλάδου. Ο διοικητής του Ιδρύματος Ευγενίδου, Ιωάννης Γκόλιας, τόνισε ότι η έκθεση αναδεικνύει τον ρόλο της κρουαζιέρας «ως μοχλού καινοτομίας, βιωσιμότητας και ανάπτυξης».

Παράλληλα, η CLIA εγκαινιάζει το Cruise Info Hub για την Ελλάδα, διαθέσιμο τόσο στην έκθεση όσο και διαδικτυακά, με στόχο την ενημέρωση του κοινού για τις καινοτομίες και τις συνεργασίες του κλάδου.

 

Μάθετε περισσότερα και παρακολουθήστε τα βίντεο στο εδώ:

· Τοπικές Φωνές: https://youtu.be/hren0DIRnaE

· Βιώσιμη Κρουαζιέρα: https://youtu.be/YTFQn9UblCs