
Εν μέσω σταθερής ανάπτυξης, οι εταιρείες στις ΗΠΑ καλούνται να εξισορροπήσουν τις προσωπικές συναντήσεις με τις απότομες εκτιμήσεις τιμολόγησης και βιωσιμότητας.
Αυτό αποκαλύπτει έκθεση του 2024 που βασίζεται σε δύο έρευνες της Deloitte. Στην πρώτη έρευνα συμμετείχαν 104 διαχειριστές εταιρικών ταξιδιών με έδρα τις ΗΠΑ, στελέχη και επίβλεψη του ταξιδιωτικού προϋπολογισμού μεταξύ 16 και 28 Μαΐου 2024.
Η δεύτερη έρευνα έφτασε σε 1.389 εταιρικούς ταξιδιώτες με έδρα τις ΗΠΑ και διεξήχθη από τις 28 Μαΐου έως τις 3 Ιουνίου 2024.
Τα βασικά ευρήματα από την έκθεση περιλαμβάνουν:
• Οι περισσότεροι διαχειριστές ταξιδίων στις ΗΠΑ αναμένουν ότι οι δαπάνες των εταιρειών τους θα αυξηθούν κατά 73% το 2024 και 58% το 2025. Για όσους προβλέπουν κέρδη, οι προσδοκίες κατά μέσο όρο είναι 14-15% κάθε χρόνο.
• Η επιστροφή στο γραφείο αναφέρεται ως παράγοντας αύξησης των ταξιδίων, καθώς η ισορροπία των εταιρειών μεταξύ απομακρυσμένης, εντός γραφείου και υβριδικής εργασίας συνεχίζει να σταθεροποιείται.
• Ένας στους πέντε Αμερικανούς που ταξιδεύουν συχνά λέει ότι τοκάνει για πωλήσεις ή για εργασία πάνω από μία φορά το μήνα.
• Οι περισσότεροι δήλωσαν ότι τους αρέσουν τα επαγγελματικά ταξίδια και πολλοί εκμεταλλεύονται την ευκαιρία να απολαύσουν το ταξίδι χωρίς επαγγελματικούς λόγους. Τα δύο τρίτα των εταιρικών ταξιδιωτών επέκτειναν ένα επαγγελματικό ταξίδι για αναψυχή το 2023. Ένας στους επτά είπε ότι το έκανε τρεις ή περισσότερες φορές.
• Περίπου τρεις στους δέκα ταξιδιώτες είπαν ότι ποτέ δεν κάνουν κράτηση για ταξίδια μέσω εταιρικών εργαλείων ή online πρακτόρων. Οι περισσότεροι ταξιδιώτες κάνουν κράτηση για τουλάχιστον μερικά από τα ταξίδια τους μέσω μη διαχειριζόμενων καναλιών. Οι κρατήσεις μέσω διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτορείων (OTA) είναι περισσότερο ελκυστικές λόγω των καλύτερων προσφορών, ενώ όσοι απευθύνονται απευθείας σε προμηθευτές ξενοδοχείων και αεροπορικών εταιρειών αναζητούν μια ευκολότερη διαδικασία όταν αλλάζουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια. Η καλύτερη ψηφιακή εμπειρία χρήστη και οι βαθμοί αφοσίωσης παίζουν επίσης σημαντικό ρόλο στην επιλογή πλατφόρμας.
• Οι διαχειριστές ταξιδίων αναφέρουν σημαντική πρόοδο τον περασμένο χρόνο όσον αφορά στη βιωσιμότητα. Από την πλευρά των αεροπορικών εταιρειών, υπάρχει μια αξιοσημείωτη στροφή για την υποστήριξη βιώσιμων καυσίμων αεροσκαφών.
• Τα συνέδρια, οι εμπορικές εκθέσεις και οι εκθέσεις παίζουν μεγάλο ρόλο στην ανάπτυξη των ταξιδιών και περισσότεροι από έξι στους δέκα επαγγελματίες ταξιδιώτες αναμένουν να παρακολουθήσουν τουλάχιστον ένα συνέδριο το 2024.