
Η Dertour Group Hotel Division επεκτείνει δυναμικά το χαρτοφυλάκιό της για τη θερινή σεζόν 2026, προσθέτοντας επτά νέα ξενοδοχεία και ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των ιδιόκτητων μονάδων της σε περισσότερες από 120 σε 16 χώρες. Το μεγαλύτερο μέρος της ανάπτυξης αφορά Sentido, Calimera και Ananea σε δημοφιλείς προορισμούς της Μεσογείου και την Ελλάδα, αλλά και σε μακρινούς εξωτικούς προορισμούς.
Σημαντική ενίσχυση του ξενοδοχειακού της χαρτοφυλακίου ανακοίνωσε η Dertour Group Hotel Division για το καλοκαίρι 2026. Με επτά νέες μονάδες, ο όμιλος φθάνει πλέον σε πάνω από 120 ξενοδοχεία σε 16 χώρες, ενισχύοντας τη στρατηγική επέκτασή του με επίκεντρο τους κορυφαίους προορισμούς διακοπών.
Ο νέος CEO του division, Ingo Burmester, ανέφερε ότι η ανάπτυξη των ιδιόκτητων brands της εταιρείας –Sentido, Calimera και Ananea– επιτρέπει την καλύτερη κάλυψη διαφορετικών προτιμήσεων ταξιδιωτών, από lifestyle και slow–glamour εμπειρίες μέχρι οικογενειακές διακοπές και μεγάλες παραθαλάσσιες μονάδες.
Sentido: Τρία νέα resorts στην Τουρκία
Η μεγαλύτερη επέκταση ισχύει για τη μάρκα Sentido, η οποία προσθέτει τρία νέα ξενοδοχεία στη Τουρκία, δύο εκ των οποίων είναι πεντάστερες νεόδμητες μονάδες στη Side.
● Sentido Palmeras Lumare (Konakli): Παραθαλάσσιο resort με 348 δωμάτια, swim-up επιλογές και εκτεταμένο πρόγραμμα ψυχαγωγίας.
● Sentido Serra Resort: Νέα μονάδα με swim-up suites, πολλαπλές πισίνες, μεγάλο spa με χαμάμ και εσωτερική πισίνα.
● Sentido Luna Vista Belek (Belek): Resort χτισμένο το 2025, με σύγχρονη αρχιτεκτονική και πρόσβαση στον μακρύ παραλιακό άξονα της περιοχής.
Calimera: Νέα μονάδα στην Τυνησία
Η Calimera, brand προσανατολισμένο στον οικογενειακό τουρισμό, ενισχύεται με το Calimera El Borj στην Τυνησία – το 11ο ξενοδοχείο της αλυσίδας και το 4ο στη χώρα.
Το resort διαθέτει 202 δωμάτια, ποικιλία εστιατορίων, μπαρ, εσωτερική πισίνα, εξωτερική πισίνα με sun terrace και kids–teens club.
Σύμφωνα με την Dertour, στην λειτουργία του ενσωματώνονται πρακτικές βιωσιμότητας, όπως αγορά τοπικών προϊόντων και μέτρα κατά της σπατάλης τροφίμων.
Ananea: Ανάπτυξη σε Ελλάδα, Ταϊλάνδη και Μαλδίβες
Η lifestyle μάρκα Ananea, με φιλοσοφία «slow glamour» και χαλαρών ταξιδιωτικών εμπειριών, επεκτείνεται σε τρία μέτωπα:
● Ελλάδα – Ananea Rocrita (Κρήτη): Η νέα μονάδα, που προέρχεται από τον πρώην Aldiana Kreta, αναμένεται να ανοίξει άνοιξη 2026.
● Ταϊλάνδη – Ananea Beyond Khaolak: Πολυτελές resort με 177 ανεξάρτητες βίλες, διαθέσιμο για πρώτη φορά από το καλοκαίρι 2026.
● Μαλδίβες – Ananea Madivaru Maldives: Με 110 βίλες σε δύο συνδεδεμένα νησιά στο North Ari Atoll, το resort αποτελεί μία από τις σημαντικότερες διεθνείς προσθήκες της εταιρείας.
Ο Ingo Burmester επισήμανε ότι η μάρκα Ananea «αναπτύσσεται ραγδαία και βρίσκεται ακόμη στην αρχή της πορείας της», με νέα έργα να ετοιμάζονται και για τη Μεσόγειο.























