Οι παρεξηγήσεις πληρώνονται και η παρεξήγηση στην easyJet, κόστισε παραπάνω από 800€. Ένα ζευγάρι στο Λονδίνο έχασε το ένα τρίτο των διακοπών του στην Τουρκία επειδή η easyJet αρνήθηκε λανθασμένα να τους αφήσει να επιβιβαστούν σε πτήση από το αεροδρόμιο Stansted.

O λόγος; Είχαν τις απαιτούμενες ηλεκτρονικές θεωρήσεις -visa- για την Τουρκία αλλά στα smartphone τους σύμφωνα με τις υποδείξεις των τουρκικών αρχών και του Τουρκικού Υπουργείου Εξωτερικών.

Στην πύλη αναχώρησης, το προσωπικό εδάφους της easyJet επέμεινε ότι οι ηλεκτρονικές θεωρήσεις έπρεπε να εκτυπωθούν και δεν θα τους επιτρεπόταν να ταξιδεύουν χωρίς χαρτί και τους έστειλαν να βρουν εκτυπωτή.

Μάταια το ζυεγάρι τους έδειχνε τις διευκρινήσεις από το υπουργείο Εξωτερικών της Τουρκίας που αποδέχονταν την λήψη e-Visa σημειώνοντας: “Κρατήστε την ηλεκτρονική σας θεώρηση μαζί σας είτε ως αντίγραφο σε tablet PC, smartphone κ.λπ είτε ως έντυπη μορφή”.

Το ζευγάρι κατηγορεί στα βρετανικά Μέσα την easyJet ότι “δεν μας βοήθησε. Καλέσαμε την εξυπηρέτηση πελατών της easyJet και μου είπαν ότι δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα”.

Η αεροπορική εταιρεία παραδέχθηκε ότι είχαν κακώς είχαν αρνηθεί την επιβίβαση, αλλά κατηγόρησε για το περιστατικό τις λανθασμένες πληροφορίες που παρείχε το σύστημα ελέγχου ταξιδιωτικών εγγράφων, γνωστό ως Traveldoc.

“Το προσωπικό εδάφους μας στο Stansted ενήργησε σύμφωνα με την καθοδήγηση του Traveldoc, σύμφωνα με την οποία οι επιβάτες πρέπει να έχουν εκτυπώσει αντίγραφα των τουρκικών ηλεκτρονικών θεωρήσεων, τονίζει εκπρόσωπος της easyJet.

Λυπούμαστε που η καθοδήγηση που παρέχεται από το Traveldoc φαίνεται να είναι αυστηρότερη από τις απαιτήσεις των τουρκικών αρχών. Θα επικοινωνήσουμε με την Traveldoc για να τους ενημερώσουμε για το θέμα”.

Η αεροπορική εταιρεία ζήτησε συγγνώμη από το ζευγάρι και σύμφωνα με τους ευρωπαϊκούς κανόνες για τα δικαιώματα των επιβατών, η easyJet είναι υποχρεωμένη να καταβάλει 400€/ ανά άτομο ως αποζημίωση, καθώς και άλλα έξοδα.