Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι Ευρωπαίοι είναι ανοιχτοί σε ταξίδια εκτός αιχμής, όπως αποκαλύπτει η τελευταία έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ταξιδίων (ETC).

  • Ο Ιούλιος και ο Αύγουστος παραμένουν οι πιο δημοφιλείς μήνες για καλοκαιρινές διακοπές, με το 25% να τους επιλέγει, αντίστοιχα.
  • Ωστόσο, ο Σεπτέμβριος αναδεικνύεται σε ισχυρό…αντίπαλο, με το 22% των Ευρωπαίων να σχεδιάζει ταξίδια αυτόν τον μήνα.

H ισχυρή προτίμηση για αποδράσεις στις αρχές του φθινοπώρου δείχνει πως αρκετοί τουρίστες είναι ανοιχτοί σε αποδράσεις εκτός αιχμής. Παρακινούνται από τον ηπιότερο καιρό, τα λιγότερα πλήθη και την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής.

Σε άνοδο τα ταξίδια στην Ευρώπη

  • Το 91% σκοπεύει να ταξιδέψει εντός της Γηραιάς Ηπείρου τους επόμενους μήνες.
  • Μόνο το 8% εξετάζει ταξίδια εκτός Ευρώπης. Πρόκειται για ένα περιορισμένο ποσοστό που συνδέεται με το υψηλότερο κόστος και την γεωπολιτική αβεβαιότητα στο εξωτερικό.
  • Εντός της Ευρώπης, το ενδιαφέρον για τουρισμό σε προορισμούς της ΕΕ (26%) και σε γειτονικές χώρες (33%) παραμένει σταθερό.
  • Ωστόσο, ένα αυξανόμενο ποσοστό Ευρωπαίων (32%, στο +5% σε σχέση με το περασμένο καλοκαίρι) στρέφεται πέρα από τις γειτονικές χώρες. Επιλέγει πιο μακρινούς προορισμούς σε όλη την ήπειρο.

Αυτή η μετατόπιση οφείλεται στην αυξανόμενη όρεξη για πολιτισμικά ξεχωριστές εμπειρίες που εξακολουθούν να προσφέρουν την οικειότητα, την ασφάλεια και την ευκολία των ενδοευρωπαϊκών ταξιδιών.

Η Μεσόγειος παραμένει η πιο περιζήτητη περιοχή

Η Μεσόγειος παραμένει η πιο περιζήτητη περιοχή αυτή τη σεζόν. Η Ισπανία ηγείται ως η κορυφαία επιλογή (13%, αύξηση 5% σε σχέση με πέρυσι), ακολουθούμενη από τηνΙταλία (10%), τη Γαλλία (8%) και την Ελλάδα (6%).

Όσον αφορά τις προτεραιότητες δαπανών στον προορισμό, η διαμονή (32%) και το φαγητό και ποτά (24%) βρίσκονται στην κορυφή της λίστας. Ωστόσο, οι προτιμήσεις διαφέρουν ανάλογα με την ηλικιακή ομάδα.

Οι ταξιδιώτες άνω των 45 ετών τείνουν να δίνουν προτεραιότητα στην άνεση και το ποιοτικό φαγητό, ενώ όσοι είναι κάτω των 35 ετών επικεντρώνονται περισσότερο στην εμπειρία. Αφιερώνουν το μεγαλύτερο μέρος του προϋπολογισμού τους σε δραστηριότητες, ψώνια, ευεξία και αναβαθμίσεις στον τρόπο ζωής τους.