
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η κατακερματισμένη διανομή κοστίζει έσοδα στα ξενοδοχεία και δημιουργεί λειτουργική πίεση.
Αυτό, δείχνει έρευνα του Expedia Group, σε οκτώ αγορές (ΗΠΑ, Καναδά, Μεξικό, Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Αυστραλία και Ιαπωνία).
Οι συμμετέχοντες εκπροσωπούν ανεξάρτητα ξενοδοχεία, μικρούς ομίλους (λιγότερα από 50 καταλύματα), μεσαίου μεγέθους αλυσίδες (51-500 καταλύματα) και μεγάλες αλυσίδες (πάνω από 500 καταλύματα).
Σχεδόν όλοι οι ξενοδόχοι αναφέρουν απώλεια εισοδήματος λόγω διαρροής τιμών. Ωστόσο το 99% συμφωνεί ότι μια κεντρική πλατφόρμα διανομής θα βοηθούσε:
- Στην απλοποίηση των λειτουργιών.
- Στη βελτίωση της ακεραιότητας των τιμών.
- Στην καλύτερη προστασία των εσόδων.

- Η διαρροή τιμών είναι ευρέως διαδεδομένη: Το 98% των ξενοδόχων αναφέρουν ότι χάνουν κατά μέσο όρο 6% έσοδα ετησίως από διαρροή τιμών, με περισσότερους από τους μισούς να αντιμετωπίζουν διαρροή εβδομαδιαίως ή συχνότερα.
- Η διαχείριση της διανομής είναι δαπανηρή: Τα ξενοδοχεία δαπανούν κατά μέσο όρο 40.100 δολάρια ετησίως για τη διαχείριση της διανομής B2B, με το ένα τέταρτο να ξοδεύει πάνω από 50.000 δολάρια.
- Πάρα πολλοί συνεργάτες, υπερβολική πολυπλοκότητα: Περισσότεροι από τους μισούς (52%) συνδυάζουν 4-6 συνεργάτες διανομής, γεγονός που καθιστά δύσκολο τον έλεγχο της συνέπειας των τιμών.
- Τα κενά εμπιστοσύνης παραμένουν: Πάνω από τους μισούς (54%) ξενοδόχους παραδέχονται ότι είναι μόνο κάπως σίγουροι για τη διαχείριση των τιμών σε όλα τα κανάλια.
- Σαφής ζήτηση για κεντρικοποίηση: Το 99% συμφωνεί ότι μια κεντρική πλατφόρμα θα μείωνε τις διαρροές και θα βελτίωνε την προστασία των εσόδων.
Όπως τονίζει ο Steve Quan, ανώτερος αντιπρόεδρος ξενοδοχείων σε Expedia Group “τα ξενοδοχεία αφήνουν σημαντικά έσοδα κάθε χρόνο λόγω της κατακερματισμένης διανομής. Οι κεντρικές, αυτοματοποιημένες λύσεις δεν είναι πλέον προαιρετικές, είναι απαραίτητες για την προστασία των εσόδων, τη διατήρηση της συνέπειας των τιμών και τη μείωση του λειτουργικού φόρτου στις ομάδες των ξενοδοχείων”.