
Απάντηση στο ερώτημα τι αναζητούν οι Αμερικανοί που θα ταξιδέψουν φέτος το καλοκαίρι για διακοπές, δίνει η έρευνα της Generali Global Assistance μέσω του ετήσιου «Holiday Barometer». Πρόκειται για μια παγκόσμια έρευνα ταξιδιωτικού κλίματος που διεξήγαγε η εταιρεία έρευνας καταναλωτών Ipsos σε 23 χώρες για λογαριασμό της Europ Assistance.
Με βάση τις απαντήσεις 1.000 κατοίκων, η μελέτη αποκαλύπτει ότι ενώ οι ταξιδιώτες παραμένουν πρόθυμοι να εξερευνήσουν, πολλοί προσαρμόζουν τα σχέδιά τους ώστε να ευθυγραμμίζονται με τους εξελισσόμενους προϋπολογισμούς και τις παγκόσμιες συνθήκες.
- Ταξιδιωτικές τάσεις στις ΗΠΑ: Αξία, σχεδιασμός και εξατομίκευση.
- Μικρότερα ταξίδια, μικρότερες ομάδες : Οι ταξιδιώτες σχεδιάζουν διακοπές κατά μέσο όρο 1,5 εβδομάδας, οι οποίες συνήθως πραγματοποιούνται σε ομάδες των 2,4 ατόμων.
- Μένοντας κοντά στο σπίτι : Το 53% των Αμερικανών προτιμούν τα εγχώρια ταξίδια αυτό το καλοκαίρι, ενώ το 25% σχεδιάζει να ταξιδέψει στο εξωτερικό.
- Κρατήσεις εκ των προτέρων : το 71% δηλώνει ότι θα κάνει κρατήσεις για τα ταξίδια του τουλάχιστον δύο μήνες νωρίτερα, σηματοδοτώντας μια πιο συνειδητή νοοτροπία σχεδιασμού.
- Προτιμήσεις διαμονής : Τα ξενοδοχεία παραμένουν η πιο δημοφιλής επιλογή διαμονής (58%), ακολουθούμενα από τα ενοικιαζόμενα καταλύματα διακοπών (24%).
- Τι δίνει ώθηση στα καλοκαιρινά ταξίδια : Ο χρόνος στη φύση, οι οικογενειακές επαφές και η πολιτιστική εξερεύνηση βρίσκονται στην κορυφή της λίστας με τα κίνητρα.
- Αναδυόμενες τάσεις στα ταξίδια : Οι ταξιδιώτες στρέφονται προς τον αργό τουρισμό, τα ταξίδια που βασίζονται σε εκδηλώσεις και τους λιγότερο τουριστικούς προορισμούς.
Ο ρόλος της τεχνολογίας στο σχεδιασμό ταξιδιών
Το 22% των ταξιδιωτών στις ΗΠΑ έχουν χρησιμοποιήσει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για να σχεδιάσουν τα ταξίδια τους, ενώ ένα άλλο 25% δηλώνει ότι σκοπεύει να χρησιμοποιήσει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για να προετοιμάσει τις μελλοντικές διακοπές του.
Το 43% των ταξιδιωτών στις ΗΠΑ θα χρησιμοποιούσαν την τεχνητή νοημοσύνη για προτάσεις δραστηριοτήτων και πληροφορίες ταξιδιού
Ταξιδιωτική ασφάλιση
Το 41% των Αμερικανών δηλώνουν ότι σχεδιάζουν να αγοράσουν ταξιδιωτική προστασία το 2025.
Οι τρεις κορυφαίες ανησυχίες για ταξίδια περιλαμβάνουν την απώλεια κάποιου σημαντικού στοιχείου, να είναι κάποιος εγκλωβισμένος ή να μην μπορεί να επιστρέψει στο σπίτι του και πέφτουν θύματα ταξιδιωτικής απάτης στον προορισμό τους.
Η τεχνητή νοημοσύνη επηρεάζει και τις αποφάσεις για την προστασία: το 19% έχει ήδη χρησιμοποιήσει την Τεχνητή Νοημοσύνη για να επιλέξει ένα προϊόν ταξιδιωτικής προστασίας και το 26% σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη για τις αποφάσεις ταξιδιωτικής προστασίας στο μέλλον.