
Σχεδόν 3 στους 4 ταξιδιώτες των νεότερων γενεών είναι έτοιμοι να υιοθετήσουν τα οργανωμένα ταξίδια, σύμφωνα με νέα έρευνα που δημοσίευσε η οικογένεια εμπορικών σημάτων Globus.
Συγκεκριμένα, το 74% της Γενιάς Χ και το 71% των νέων boomers ενδιαφέρονται για ξεναγήσεις στα ταξίδια τους.
Η ελκυστικότητα των ξεναγήσεων είναι υψηλή επειδή «οι ταξιδιώτες θέλουν ευελιξία και ευκολία», δήλωσε ο επικεφαλής μάρκετινγκ της Globus, Steve Born. Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες έχουν πρόσφατα αυξήσει την εστίασή τους στη Γενιά Χ.
Η Γενιά Χ ενδιαφέρεται περισσότερο για ξεναγήσεις από ό,τι οι boomers όταν ήταν στην ίδια ηλικία.
Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις της Γενιάς Χ έχουν διπλασιαστεί τα τελευταία πέντε χρόνια. Οι εκδρομές για μικρές ομάδες και τα δρομολόγια με επιλογές είναι ιδιαίτερα ελκυστικά.
Περίπου οι μισοί ανέφεραν ότι επιθυμούν πολιτιστική σύνδεση στα ταξίδια τους και θέλουν να δουν ιστορικά αξιοθέατα.
- Το 60% θέλει ελεύθερο χρόνο και προγραμματισμένες εκδρομές.
- Το 50% θέλει ειδική πρόσβαση.
- Το 50% θέλει να χειριστεί την εφοδιαστική αλυσίδα.
- Το 46% θέλει να ανακαλύψει κρυμμένους θησαυρούς.
Τα ταξίδια μικρών ομάδων συνεχίζουν να κυριαρχούν
Η μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι το ενδιαφέρον για τα ταξίδια μικρών ομάδων εξακολουθεί να αυξάνεται.
Περισσότεροι από τους μισούς (55%) των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι οι εκδρομές μικρών ομάδων ήταν το πιο ελκυστικό στυλ ταξιδιού.
Αυτή η τάση αντικατοπτρίζεται στον κλάδο στο σύνολό του. Το στυλ ταξιδιού γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλές, προσφέροντας την ίδια άνεση και συντροφικότητα των ομαδικών ταξιδιών, αλλά με μια πιο οικεία αίσθηση και ευκαιρίες για να βιώσουν μοναδικές καταλύματα και εμπειρίες