Η Google ανακατασκευάζει τα προϊόντα διαφήμισης της και θέτει σε λειτουργία νέα εργαλεία για να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις.

Οι τρεις μεγάλες αλλαγές ονομασίας που ανακοίνωσε η Google είναι:

  • Το “Google AdWords” γίνεται “Google Ads”, αντιπροσωπεύοντας καλύτερα το πλήρες φάσμα των διαφημιστικών προϊόντων.
  • Η νέα «Google Marketing Platform» θα ενσωματώσει τα υπάρχοντα προϊόντα διαφημιζομένων του “DoubleClick” και τη σουίτα “Google Analytics 360”.
  • Το “DoubleClick for Publishers” και το “DoubleClick Ad Exchange” γίνονται “Google Ad Manager”, απλοποιώντας την κατηγοριοποίηση των εργαλείων.

Η Google ανακοίνωσε και ορισμένα νέα εργαλεία, κυρίως για τις μικρές επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν τις νέες διαφημίσεις Google Ads (πρώην AdWords) κάνοντας την νέα τους “Smart” καμπάνια προεπιλεγμένη επιλογή.

Οι έξυπνες καμπάνιες χρησιμοποιούν τα προηγμένα εργαλεία εκμάθησης μηχανών Google για να βοηθήσουν τις μικρές επιχειρήσεις να παράγουν καλύτερα αποτελέσματα με τις διαφημίσεις Google Ads.

Όπως εξηγεί η εταιρεία “για το 90% των ιδιοκτητών μικρών επιχειρήσεων, ο κύριος στόχος της διαδικτυακής διαφήμισης είναι να καλούν τους πελάτες να επισκέπτονται ένα κατάστημα ή να κάνουν μια αγορά.

Όταν χρησιμοποιείτε τις έξυπνες καμπάνιες, θα σας ρωτήσουμε σχετικά με τους στόχους σας, ώστε να μπορέσουμε να προσαρμόσουμε τις διαφημίσεις σας για να πετύχετε τα αποτελέσματα του στόχου σας”.