
Επενδύσεις έως το 2029 σε νέες μονάδες, υποδομές και εμπειρίες φιλοξενίας
Η Grecotel Hotels & Resorts ανακοίνωσε την υλοποίηση επενδυτικού σχεδίου ύψους 550 εκατομμυρίων ευρώ με ορίζοντα έως το 2029, με στόχο την ενίσχυση της παρουσίας της σε παράκτιους ελληνικούς προορισμούς και τη συνολική αναβάθμιση της εμπειρίας διαμονής.
Το επενδυτικό πλάνο περιλαμβάνει δύο στρατηγικούς άξονες. Η πρώτη φάση επικεντρώνεται σε έργα υποδομών, στην ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού και στην ενσωμάτωση προηγμένων ψηφιακών εργαλείων. Η δεύτερη φάση αφορά την αναβάθμιση υφιστάμενων μονάδων του ομίλου και την επέκταση του χαρτοφυλακίου του, με την απόκτηση νέων παραθαλάσσιων ακινήτων σε προνομιακές τοποθεσίες για τη δημιουργία πολυτελών ξενοδοχείων.
Η CEO της Grecotel, κα Μάρι Δασκαλαντωνάκη, τόνισε ότι στόχος είναι η ενίσχυση της ελκυστικότητας των ξενοδοχείων του ομίλου και η ανάδειξη των μοναδικών χαρακτηριστικών τους: «Παραμένουμε προσηλωμένοι στην ενίσχυση του brand μας και στη διαρκή βελτίωση της εμπειρίας του επισκέπτη».
Η Grecotel σημειώνει ότι το επενδυτικό σχέδιο έρχεται ως απάντηση στις μεταβαλλόμενες ταξιδιωτικές συνήθειες της μετά-Covid εποχής. Διαπιστώνεται αυξανόμενη προτίμηση για επέκταση της τουριστικής περιόδου πέραν των παραδοσιακών μηνών αιχμής, στροφή προς τον προγραμματισμένο ταξιδιωτικό σχεδιασμό και ενισχυμένο ενδιαφέρον για all-inclusive υπηρεσίες, ιδιαίτερα μέσω πιο premium προτάσεων όπως το brand LuxMe της εταιρείας.
Η κ. Δασκαλαντωνάκη επισήμανε ότι η ζήτηση για τη σεζόν 2025 είναι σταθερή σε σχέση με το 2024, με αισθητή μετατόπιση του ενδιαφέροντος από τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο προς τον Ιούνιο, τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο.
Ισχυρές επιδόσεις καταγράφονται σε προορισμούς όπως η Κρήτη, η Κέρκυρα, η Κως και η Αθήνα, ενώ περιοχές όπως η Μύκονος και η Πελοπόννησος εμφανίζονται υποδεέστερες των δυνατοτήτων τους, λόγω χρόνιων προκλήσεων στις τουριστικές υποδομές.
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά: «Η ανάπτυξη της ξενοδοχειακής δραστηριότητας δεν έχει συνοδευτεί από αντίστοιχη πρόοδο στις υποδομές, γεγονός που δημιουργεί ανισορροπίες έναντι ανταγωνιστικών χωρών. Παρά τις βελτιώσεις σε βασικά αεροδρόμια και κόμβους μεταφορών, πολλοί προορισμοί εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν περιορισμούς χωρητικότητας, με συνέπειες στη διαχείριση των αφίξεων».
Η Grecotel ευχαρίστησε επίσης τους συνεργάτες της στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου κατέγραψε αύξηση 40% στις απευθείας κρατήσεις μέσω του εμπορικού της δικτύου τα τελευταία χρόνια. Η εκτελεστική διευθύντρια και μέλος της τρίτης γενιάς της οικογένειας, Οδύσσεια Δασκαλαντωνάκη, απέδωσε τα αποτελέσματα στη σταθερή συνεργασία με τους Bρετανούς ταξιδιωτικούς πράκτορες, μέσα από συνεχείς δράσεις και παρουσία στην αγορά.
«Η Grecotel γιορτάζει φέτος τα 50 της χρόνια, με το βλέμμα στο μέλλον και με τη στήριξη των πιο πολύτιμων συνεργατών της στο Ηνωμένο Βασίλειο», σημείωσε χαρακτηριστικά.