Η Qatar Tourism ξεκίνησε μια νέα διεθνή καμπάνια πολυμέσων για να προωθήσει τους τουριστικούς στόχους της χώρας και να εδραιώσει τη φιλοδοξία της να υποδέχεται περισσότερους από έξι εκατομμύρια επισκέπτες ετησίως έως το 2030.

Η καμπάνια περιλαμβάνει εννέα μοναδικούς, ελκυστικούς χαρακτήρες κλειδιών που έχουν σχεδιαστεί για να μυήσουν τους ταξιδιώτες στον προορισμό, η οποία θα κυκλοφορήσει σε 15 διεθνείς βασικές αγορές.

Η παγκόσμια καμπάνια είναι εμπνευσμένη από τη γνώση ότι σήμερα, περισσότερο από ποτέ, οι διεθνείς ταξιδιώτες θέλουν να εμπλακούν σε αυθεντικές εμπειρίες που θα εμπλουτίσουν τη ζωή τους, αντί να ποζάρουν για την τέλεια φωτογραφία του Instagram.

Ζωντανεύει ότι το Κατάρ είναι μια προσβάσιμη εισαγωγή στη Μέση Ανατολή, συνδυάζοντας την κοσμοπολίτικη νεωτερικότητα και τα όμορφα τοπία με τις αραβικές παραδόσεις, κουζίνες και πολιτισμούς.

Η κορυφαία φιλοξενία και ασφάλεια ταξιδιού βρίσκεται επίσης στο επίκεντρο της εκστρατείας, καθώς το Κατάρ ανακηρύχθηκε ως η ασφαλέστερη χώρα στον κόσμο από τον Δείκτη Ασφάλειας 2020 του Numbeo.

Μεταξύ της ολοένα και πιο ανταγωνιστικής τουριστικής βιομηχανίας της Μέσης Ανατολής, η μοναδικά φιλική και οικεία καμπάνια έχει σχεδιαστεί για να ξεχωρίζει από το πλήθος, συμβάλλοντας στην αύξηση της μαζικής ενημέρωσης για τη χώρα και τις ανεξερεύνητες δυνατότητές της.

Η νέα διαφημιστική καμπάνια αντανακλά τη δέσμευση του Κατάρ να επεκτείνει την τουριστική του πρόταση, σύμφωνα με το Εθνικό Όραμα του Κατάρ για το 2030.

Το Κατάρ έχει ήδη υποδεχτεί περισσότερους από διακόσιες χιλιάδες επιβάτες από τότε που άνοιξαν ξανά τα σύνορα της χώρας τον Ιούλιο του 2021.