
Με στρατηγική επέκταση και νέο προγραμματισμό, η Coral Travel με έδρα την Κωνσταντινούπολη της Τουρκίας, μπαίνει δυναμικά στο 2026, επενδύοντας σε νέους προορισμούς, τεχνολογία και διεύρυνση του ξενοδοχειακού της χαρτοφυλακίου.
Η Ελλάδα βρίσκεται στο επίκεντρο της ανάπτυξης, με νέες συνεργασίες και αποκλειστικά συμβόλαια σε Κρήτη, Κω και Ρόδο.
Κατά τη διάρκεια των Starway Awards στο Μπέλεκ της Τουρκίας, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Koray Cavdir, ανακοίνωσε ότι η Coral Travel προχωρά σε διεύρυνση των δραστηριοτήτων της σε βασικούς και νέους προορισμούς, διαμορφώνοντας ένα πιο ευέλικτο και προσιτό ταξιδιωτικό προϊόν.
Η εταιρεία λανσάρει για πρώτη φορά πρόγραμμα οργανωμένων περιηγήσεων σε χώρες όπου ήδη δραστηριοποιείται, όπως Ταϊλάνδη, Βιετνάμ, Σρι Λάνκα και Αίγυπτος, όπου θα προσφέρει και κρουαζιέρες στον Νείλο.

Η Ελλάδα στο επίκεντρο
Η Ελλάδα αποτελεί έναν από τους βασικούς άξονες της ανάπτυξης του ομίλου για το 2026.
Σύμφωνα με τον Cavdir, η Coral Travel ενισχύει τη συνεργασία της με κορυφαίες ξενοδοχειακές αλυσίδες, επεκτείνοντας το δίκτυό της:
● Στην Κρήτη, επεκτείνεται η συνεργασία με την Cactus Group,
● Στην Κω, η συνεργασία με τα Gaia Hotels,
● Στη Ρόδο, προστίθενται δύο νέα αποκλειστικά καταλύματα στο πρόγραμμα: το Blue Sea Holiday Village (4 αστέρων) και το Sun Beach Lindos (3 αστέρων).
Η εταιρεία στοχεύει σε ευρύτερο φάσμα ξενοδοχειακών κατηγοριών, από τριών έως πέντε αστέρων, ώστε να διατηρήσει τις τιμές «σε προσιτά επίπεδα», όπως δήλωσε ο Cavdir, σημειώνοντας ότι ο μέσος όρος τιμής πακέτου αυξήθηκε από 1.000 σε 1.100 ευρώ μέσα σε έναν χρόνο.
Νέοι προορισμοί και συνεργασίες
Η Coral Travel επεκτείνεται και στη Μέση Ανατολή, προσθέτοντας προορισμούς όπως Κατάρ, Ομάν και Μπαχρέιν, σε συνεργασία με αεροπορικές εταιρείες όπως οι Condor, Eurowings, Emirates και Etihad.
Τα προγράμματα περιλαμβάνουν τετραστερα και πεντάστερα ξενοδοχεία, με έμφαση στην ποιότητα και τη διαφοροποίηση.

Τεχνολογία και υποστήριξη ταξιδιωτικών γραφείων
Σύμφωνα με τον Ender Karadag, διευθυντή πωλήσεων της Coral Travel, η εταιρεία επενδύει σε ψηφιακά εργαλεία και αυτοματοποίηση για τη βελτίωση των διαδικασιών κράτησης και της εξυπηρέτησης πελατών.
Η Τεχνητή Νοημοσύνη χρησιμοποιείται ήδη για την άμεση προώθηση τηλεφωνικών κλήσεων και ερωτήσεων στους κατάλληλους συνεργάτες, αυξάνοντας την ταχύτητα απόκρισης.
Για τη στήριξη των ταξιδιωτικών πρακτόρων, η Coral Travel προσφέρει:
● Πλήρη προμήθεια σε πρόσθετες υπηρεσίες όπως Flex-tariffs, Rail&Fly και επιπλέον αποσκευές.
● Δωρεάν οθόνες στα τουριστικά γραφεία, που προβάλλουν προσφορές του ομίλου αλλά και δικό τους περιεχόμενο, ενισχύοντας τη συνεργασία και την προβολή της μάρκας στο σημείο πώλησης.
«Ακούμε προσεκτικά τις ανάγκες του δικτύου μας και προσαρμοζόμαστε», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Karadag.
Ισχυρή χρονιά παρά τις αυξήσεις τιμών
Το 2025, η Coral Travel κατέγραψε 3,8 εκατομμύρια ταξιδιώτες και κύκλο εργασιών 3,5 δισ. ευρώ, σημειώνοντας ανάπτυξη παρά τις αυξήσεις τιμών, ιδίως στην Τουρκία.
Από αυτούς, 918.000 επισκέπτες προήλθαν από τη Γερμανία, την Αυστρία και την Ελβετία, ελαφρώς κάτω από τον στόχο του ενός εκατομμυρίου.
Για το 2026, η εταιρεία σκοπεύει να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της στη γερμανόφωνη αγορά, με στόχο να καθιερωθεί στους πέντε κορυφαίους τουρ οπερέιτορ της Γερμανίας.
Η Coral Travel, μέλος του ομίλου Odeon, συνεχίζει έτσι να χαράσσει πορεία δυναμικής ανάπτυξης με επίκεντρο τη Μεσόγειο και ειδικά την Ελλάδα, συνδυάζοντας νέα προϊόντα, τεχνολογία και ισχυρές συνεργασίες για ένα πιο σύγχρονο και προσβάσιμο ταξιδιωτικό μοντέλο

























