
Με πλήρη ανανέωση του εταιρικού της προγράμματος “Etihad for Business”, η Etihad Airways παρουσιάζει ένα πιο ευέλικτο και προσβάσιμο μοντέλο για επιχειρήσεις κάθε μεγέθους, χωρίς συμβατικές δεσμεύσεις και με αναβαθμισμένες υπηρεσίες
Η Etihad Airways ανακοίνωσε την πλήρη αναβάθμιση του εταιρικού της προγράμματος “Etihad for Business”, εισάγοντας ένα νέο online portal, εργαλεία διαχείρισης και παροχές που στοχεύουν να διευκολύνουν τις εταιρείες στον σχεδιασμό και τη διαχείριση των επαγγελματικών τους ταξιδιών.
Μεταξύ των βασικών καινοτομιών είναι η κατάργηση των συμβατικών στόχων και η αντικατάστασή τους με ένα διαφανές σύστημα βαθμίδων (tier system), προσφέροντας μεγαλύτερη ευελιξία και απλοποίηση στη διαχείριση εταιρικών συμφωνιών. Τα νέα «Evergreen» συμβόλαια απαλλάσσουν τις επιχειρήσεις από την πολυπλοκότητα των νομικών διαπραγματεύσεων, μειώνοντας το διοικητικό βάρος.
Το πρόγραμμα ενσωματώνει δυνατότητες όπως αυτοματοποιημένη αναφορά στοιχείων, παρακολούθηση απόδοσης και απλοποιημένη διαχείριση εξόδων. Παρότι προσφέρει εργαλεία που θυμίζουν Travel Management Companies (TMCs), η Etihad συνεργάστηκε στενά με τους TMC partners της ώστε το πρόγραμμα να λειτουργεί συμπληρωματικά και όχι ανταγωνιστικά προς τα υπάρχοντα εταιρικά ταξιδιωτικά συστήματα.
Ενδεικτικά, οι επιχειρήσεις μπορούν να παρέχουν πρόσβαση στο portal τους στους ταξιδιωτικούς τους συνεργάτες για να διαχειρίζονται τις παροχές εκ μέρους τους, ενισχύοντας την ευκολία στη χρήση και την προσαρμογή στις ανάγκες κάθε εταιρείας.
Για να ενταχθεί μια επιχείρηση στο “Etihad for Business”, αρκεί να είναι καταγεγραμμένη ως νομικό πρόσωπο. Το πρόγραμμα δεν κάνει αυστηρούς διαχωρισμούς μεταξύ μικρών, μεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων, αλλά προσαρμόζει τις παροχές στις πραγματικές ταξιδιωτικές ανάγκες κάθε οργανισμού.
Μεταξύ των πρόσθετων προνομίων, περιλαμβάνονται ευνοϊκότεροι όροι για αλλαγές και ακυρώσεις σε σχέση με τα κανονικά εισιτήρια, προτεραιότητα σε υπηρεσίες αεροδρομίου, αναγνώριση των εταιρικών ταξιδιωτών από τα συστήματα της Etihad και –ανάλογα με την κατηγορία του μέλους– προτεραιότητα σε λίστες αναμονής και παραλαβή αποσκευών.
Με αυτό το νέο μοντέλο, η Etihad επιχειρεί να ενισχύσει περαιτέρω την ελκυστικότητά της στις επιχειρηματικές ταξιδιωτικές αγορές, προσφέροντας ένα πιο προσωποποιημένο και ευέλικτο σύστημα συνεργασίας.