
Καθώς πέφτει η αυλαία του ιστορικού UEFA Women’s EURO 2025, με την Αγγλία να στέφεται ξανά πρωταθλήτρια Ευρώπης, η Lidl γιορτάζει ένα επιτυχημένο καλοκαίρι γεμάτο ποδόσφαιρο, ενότητα και θετικό αντίκτυπο στις κοινότητες.
Η Lidl ήταν περήφανη που συμμετείχε σε ένα κίνημα που ενέπνευσε εκατομμύρια κοινό, έθεσε νέα πρότυπα στον γυναικείο αθλητισμό και ανέδειξε τη δύναμη της συνύπαρξης, της υγείας και του σεβασμού.
Με 657.291 φιλάθλους να παρακολουθούν τους αγώνες σε οκτώ πόλεις φιλοξενίας, πάνω από 400 εκατομμύρια τηλεθεατές παγκοσμίως και τη μεγαλύτερη πορεία φιλάθλων στην ιστορία του γυναικείου ποδοσφαίρου με 25.000 συμμετέχοντες, το τουρνουά ανέδειξε τον αυξανόμενο ενθουσιασμό και τις δυνατότητες του γυναικείου ποδοσφαίρου.
«Ήταν πραγματικά μαγικό να βιώνουμε τη δυναμική του UEFA Women’s EURO 2025. Άνθρωποι από κάθε γωνιά της Ευρώπης ενώθηκαν για να γιορτάσουν το ποδόσφαιρο, και στη Lidl νιώθουμε περήφανοι που σταθήκαμε αρωγοί σε αυτή την ιστορική διοργάνωση.
Η ατμόσφαιρα ενότητας και σεβασμού από όλους – παίκτριες, φιλάθλους και διοργανωτές – ήταν συγκινητική.» ανέφερε ο Martin Brandenburger, CEO & Προέδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς.
Η Lidl προσέφερε 3.500 εισιτήρια σε πελάτες και εργαζομένους, εξασφαλίζοντας τη συμμετοχή και την εμπλοκή της κοινότητάς της στο UEFA Women’s EURO 2025. Και αυτό δεν ήταν το μόνο – η Lidl ενεργοποιήθηκε σε πολλαπλά επίπεδα καθ’ όλη τη διάρκεια του τουρνουά.
Lidl Youth Camp: Ενδυναμώνοντας νεαρές γυναίκες
Μια από τις πιο ξεχωριστές στιγμές του τουρνουά ήταν η Κατασκήνωση Νεολαίας της Lidl στη Βασιλεία, σε συνεργασία με την UEFA και την πρωτοβουλία WePlayStrong, που υποδέχθηκε 100 νέες γυναίκες ηλικίας 14–17 ετών από 18 χώρες της Ευρώπης. Με την καθοδήγηση προπονητών της UEFA, οι συμμετέχουσες βελτίωσαν τις ποδοσφαιρικές τους δεξιότητες, παρακολούθησαν εργαστήρια διατροφής και ψυχικής υγείας και δημιούργησαν φιλίες που θα κρατήσουν μια ζωή.
Η Madlaina (15 ετών) από το Ilanz της Ελβετίας μοιράστηκε την εμπειρία της αναφέροντας χαρακτηριστικά: «Το Lidl Youth Camp ήταν μια καταπληκτική εμπειρία με εξαιρετικές συνθήκες προπόνησης, ιδέες που εμπνέουν και νέες φιλίες. Ήταν πραγματικά ενθαρρυντικό να βρίσκομαι στο γήπεδο με τόσα κορίτσια που αγαπούν το ποδόσφαιρο.»
Fan Zones: Φρεσκάδα, παιχνίδι και κίνηση για όλους
Η παρουσία της Lidl έγινε αισθητή σε όλες τις πόλεις και τα στάδια του UEFA Women’s EURO 2025, καθώς και στις επίσημες Fan Zones, όπου πάνω από 1 εκατομμύριο επισκέπτες απόλαυσαν δραστηριότητες και μία ζωντανή ατμόσφαιρα τουρνουά, προωθώντας ενεργά έναν υγιεινό τρόπο ζωής βασισμένο στη συνειδητή διατροφή και την άσκηση.
Κατά τη διάρκεια του τουρνουά:
· 240.000 επισκέπτες συμμετείχαν ενεργά στα περίπτερα της Lidl σε Βασιλεία, Βέρνη, Ζυρίχη και Γενεύη σε Βασιλεία, Βέρνη, Ζυρίχη και Γενεύη
· 230.000 ποτήρια φρούτων – συνολικά 32 τόνοι φρούτων – διανεμήθηκαν σε Fan Zones και στα στάδια
· Γιγαντιαίοι στόχοι με βελάκια, διαδρομές ντρίμπλας και σταθμοί φρεσκάδας ενέπνευσαν τους φιλάθλους να κινηθούν, να παίξουν και να γιορτάσουν μαζί
Η Lidl δεσμεύεται να προσφέρει σε όλους την καλύτερη γκάμα προϊόντων για μία υγιεινή και βιώσιμη διατροφή. Διαμορφώνει τη γκάμα της βάσει της Πλανητικής Υγιεινής Διατροφής (Planetary Health Diet (PHD)). Η εταιρεία στοχεύει να επεκτείνει τη γκάμα φυτικών προϊόντων έως το 2050, σύμφωνα με την PHD. Έως το 2030, η Lidl θα αυξήσει το ποσοστό πωλήσεων φυτικών τροφίμων – όπως φυτικές πηγές πρωτεΐνης, δημητριακά ολικής άλεσης, φρούτα και λαχανικά – κατά 20% στις 31 χώρες όπου δραστηριοποιείται. Αυτή η συνεργασία συνδέει τους στόχους βιωσιμότητας της Lidl με τις αθλητικές της συνεργασίες και τις καθημερινές δράσεις στα καταστήματα

























