
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι Βρετανοί αξιολογούν την εξαιρετική εξυπηρέτηση ως ένα από τους κορυφαίους παράγοντες μιας ικανοποιητικής εμπειρίας σε ξενοδοχείο (69%), μαζί με το εκπληκτικό φαγητό (67%), το καλό ντους (55%) και τις απαλές πετσέτες (34%).
Μελέτη το Hampton by Hilton και το Πανεπιστήμιο του Λονδίνου Goldsmiths αποδεικνύει ότι ένα χαμόγελο είναι πολύ περισσότερο από μια απλή χειρονομία. Οι επισκέπτες που είχαν φιλική και αξιόπιστη εξυπηρέτηση αξιολόγησαν συνολικά τη διαμονή τους 22% καλύτερα.
Hampton by Hilton: Ποια είναι η απόλυτη αναβάθμιση στο ταξίδι
- Ένα θερμό καλωσόρισμα έχει σημασία: Ένα μεγάλο χαμόγελο στο check-in κάνει τους επισκέπτες να αισθάνονται 51% πιο ευπρόσδεκτοι.
- Η φιλική εξυπηρέτηση βελτιώνει την εμπειρία: Το 92% συμφωνεί ότι η φιλική εξυπηρέτηση κάνει τη διαμονή να φαίνεται εξαιρετική, ενώ η ζεστασιά των μελών της ομάδας του ξενοδοχείου είναι σχεδόν 4 φορές πιο πιθανό να βελτιώσει την εμπειρία ενός επισκέπτη από ό,τι οι παροχές από μόνες τους.
- Πιο νόστιμα φαγητά και ποτά: Πιστέψτε το ή όχι, το ένα τέταρτο (25%) λένε ότι η φιλική εξυπηρέτηση κάνει το πρωινό πιο γευστικό και το 28% λέει ότι ένα χαμόγελο κάνει τα ποτά πιο νόστιμα.
- Η ευτυχία είναι μεταδοτική: Οι επισκέπτες που έλαβαν φιλική εξυπηρέτηση ανέφεραν βελτιώσεις στη διάθεση τους 3,5 φορές υψηλότερες από εκείνους με ουδέτερη.
- Αναμνήσεις που διαρκούν: Η καλή εξυπηρέτηση έκανε τη διαμονή των επισκεπτών στο ξενοδοχείο έξι φορές πιο αξέχαστη.
- Ενίσχυση αφοσίωσης: Οι επισκέπτες έχουν 75% περισσότερες πιθανότητες να επιστρέψουν στο ίδιο ξενοδοχείο που τους έχουν αντιμετωπίσει με χαμόγελο.
Τεστάροντας τα ευρήματα, το Hampton by Hilton συνεργάστηκε με τον Big Zuu γνωστό για το μεγάλο του χαμόγελο και το πάθος του για τη φιλοξενία.
Ο Big Zuu δοκίμασε πώς απλές, φιλικές χειρονομίες μπορούν να μετατρέψουν μια συνηθισμένη διαμονή σε ξενοδοχείο σε μια αξέχαστη εμπειρία.
Σχολιάζοντας την εμπειρία, ο Big Zuu είπε πως «είμαι υπέρμαχος των πλατιών χαμόγελων και της θετικής αύρας σε όποιον συναντώ, οπότε όταν το Hampton by Hilton με προσκάλεσε να δοκιμάσω το πείραμά τους, ήμουν απόλυτα σύμφωνος.
Η επιστήμη δεν λέει ψέματα. Τα χαμόγελα κάνουν πραγματικά τη διαφορά. Από το να βελτιώσουν τη γεύση του πρωινού μέχρι τη βελτίωση της συνολικής διαμονής σας στο ξενοδοχείο, αυτά είναι πολλά για τα οποία πρέπει να χαμογελάτε.»
Αναμφισβήτητη η δύναμη ενός χαμόγελου
Η μελέτη, η οποία χρησιμοποίησε επίσης καινοτόμο τεχνολογία παρακολούθησης των ματιών και ανάλυση προσώπου για να μετρήσει τις συναισθηματικές αντιδράσεις των συμμετεχόντων στην φιλική εξυπηρέτηση, αποκάλυψε ότι όσοι έλαβαν «εξυπηρέτηση με χαμόγελο» εμφάνισαν 3,5 φορές υψηλότερα επίπεδα συνολικής ευτυχίας κατά τη διάρκεια της διαμονής τους.
Όπως υπογραμμίζει ο Jonathan Freeman, καθηγητής Ψυχολογίας στο Goldsmiths «τα ευρήματα καταδεικνύουν μια συναρπαστική σύνδεση μεταξύ της διαπροσωπικής ζεστασιάς και της αντίληψης για τον επισκέπτη.
Ακόμα και μικρές χειρονομίες φιλίας, όπως ένα απλό χαμόγελο, επηρεάζουν πραγματικά τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι βιώνουν το περιβάλλον τους, από τη σωματική άνεση έως την ψυχική ευεξία.»
Σύμφωνα με τον Shruti Gandhi Buckley, επικεφαλής της Hampton by Hilton «η μελέτη επιβεβαιώνει αυτό που βλέπουμε καθημερινά από τα μέλη της ομάδας μας στο Hampton σε όλο τον κόσμο. Ενα γνήσιο, ζεστό και φιλόξενο χαμόγελο δεν φωτίζει απλώς μια στιγμή, αλλά μεταμορφώνει ολόκληρη την εμπειρία του επισκέπτη.
Από το να κάνει έναν πρωινό καφέ πιο νόστιμο μέχρι να μετατρέψει μια σύντομη διαμονή σε μια διαχρονική ανάμνηση, η δύναμη ενός χαμόγελου είναι αναμφισβήτητη.»