Πτώση 2% κατέγραψαν τα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPAR) από τα επαγγελματικά ταξίδια της Hilton κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2025, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε η εταιρεία.

Παρά τη μείωση, η διοίκηση διακρίνει πρώιμα σημάδια ανάκαμψης στη ζήτηση.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Hilton, Christopher Nassetta, απέδωσε την πτώση κυρίως στη μείωση των δαπανών της κυβέρνησης, στη χαμηλότερη εισερχόμενη διεθνή κίνηση και στην αβεβαιότητα που προκάλεσαν οι πρόσφατες αλλαγές στους δασμούς στις ΗΠΑ. Επιπλέον, η μετατόπιση του Πάσχα από τον Απρίλιο του 2024 στον Απρίλιο του 2025 επηρέασε τα συγκριτικά αποτελέσματα.

Παρά τις προκλήσεις, ο Nassetta σημείωσε ότι η εταιρεία παρατηρεί σημάδια ανάκαμψης στα επαγγελματικά ταξίδια. «Η παγωμένη εικόνα των μηνών Απριλίου, Μαΐου και εν μέρει Ιουνίου αρχίζει να αλλάζει. Βλέπουμε μια σταδιακή άρση της στάσης ‘περιμένω και βλέπω’ στον τομέα των επαγγελματικών κρατήσεων», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στις κρατήσεις εταιρικών συναντήσεων, οι οποίες παρουσίασαν μηνιαία αύξηση στην πορεία του τριμήνου. «Η δυναμική στις εταιρικές πρωτοβουλίες και στις ηγετικές επαφές προσφέρει λόγους αισιοδοξίας», ανέφερε.

Οικονομικά στοιχεία δευτέρου τριμήνου

Το συνολικό RevPAR του δικτύου Hilton διαμορφώθηκε στα $121,79, καταγράφοντας μείωση 0,5% σε ετήσια βάση – ελαφρώς χαμηλότερα από τις προηγούμενες εκτιμήσεις. Η πληρότητα μειώθηκε κατά 0,5 ποσοστιαίες μονάδες στο 74,4%, ενώ η μέση ημερήσια τιμή διαμορφώθηκε στα $163,78 (+0,2%).

Στις ΗΠΑ, το RevPAR μειώθηκε κατά 1,5%, στα $131,66. Η πληρότητα διαμορφώθηκε στο 75,8% (-1%), ενώ η μέση ημερήσια τιμή παρουσίασε οριακή μείωση (-0,2%) στα $173,61.

Για το τρίτο τρίμηνο του έτους, η εταιρεία προβλέπει το RevPAR να κινηθεί από σταθερό έως ελαφρώς μειωμένο, ενώ σε ετήσια βάση αναμένει αύξηση έως 2%.

Ανάπτυξη και επενδύσεις

Παρά τις επιμέρους πιέσεις, τα συνολικά έσοδα του ομίλου για το β’ τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 6% ξεπερνώντας τα $3,1 δισ. Η ανάπτυξη του ξενοδοχειακού χαρτοφυλακίου συνεχίζεται, με τον αριθμό των υπό ανάπτυξη δωματίων να ανέρχεται σε 510.600, αυξημένος κατά 4% σε σχέση με πέρυσι.

Η Hilton παραμένει εστιασμένη στην ενίσχυση της παρουσίας της και στην ευελιξία απέναντι στις διακυμάνσεις της αγοράς, παρακολουθώντας στενά τη συμπεριφορά των επιχειρηματικών ταξιδιωτών και τη διεθνή ζήτηση.