
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι Αμερικανοί θέλουν να εξερευνήσουν την Ευρώπη όπως οι ντόπιοι. Για τον λόγο αυτό επιλέγουν ολοένα και περισσότερο προορισμούς που αγαπούν οι Ευρωπαίοι, αντί για hotspots.
Μελέτη της HomeToGo με βάση τις διαδικτυακές αναζητήσεις, αποκαλύπτει τους κορυφαίους διεθνείς προορισμούς που κερδίζουν δημοτικότητα μεταξύ των ταξιδιωτών από τις ΗΠΑ φέτος, βάσει διαδικτυακών αναζητήσεων.
Η Ισπανία και η Ελλάδα ηγούνται το καλοκαίρι. Οι Αμερικανοί τουρίστες προτιμούν ολοένα και περισσότερο λιγότερο γνωστά μέρη έναντι εμβληματικών προορισμών όπως η Ίμπιζα, η Σαντορίνη και η Μύκονος.
Το Αλικάντε στην Ισπανία (+552% σε ετήσια βάση), η Κρήτη στην Ελλάδα (+390%) και το Λανθαρότε στην Ισπανία (+384%) ξεχωρίζουν της τάσης, αντανακλώντας την αυξανόμενη όρεξη των ταξιδιωτών για γραφικές παράκτιες αποδράσεις σε όλη την Ευρώπη.
Ποια ελληνικά νησιά αυξάνονται σε δημοτικότητα
Τα λιγότερο γνωστά ελληνικά νησιά αυξάνονται σε δημοτικότητα μεταξύ των ταξιδιωτών. Η Νάξος (+327% σε ετήσια βάση), η Λευκάδα (+189%) και η Ζάκυνθος (+175%) γίνονται γρήγορα προορισμοί που πρέπει οπωσδήποτε να επισκεφτούν όσοι αναζητούν τη γοητεία των ελληνικών νησιών χωρίς τα πλήθη που συναντούν συνήθως στη Σαντορίνη ή τη Μύκονο.
Χρήση τεχνητής νοημοσύνης στην επιλογή προορισμού
Οι τουρίστες από τις ΗΠΑ υιοθετούν επίσης ολοένα και περισσότερο εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης (AI) για να απλοποιήσουν και να βελτιώσουν τις εμπειρίες προγραμματισμού και κράτησης των καλοκαιρινών αποδράσεων τους.
Περισσότεροι από τους μισούς (53%) σίγουρα (29,6%) ή πιθανότατα (23,4%) θα χρησιμοποιήσουν την AI για τον προγραμματισμό ταξιδιών το 2025.