
Η Iberia έχει χαράξει τη στρατηγική της για τα επόμενα πέντε χρόνια, η οποία θα οδηγήσει σε επένδυση 6 δις. ευρώ για την ανάπτυξη του δικτύου της.
Οι βασικοί στόχοι περιλαμβάνουν την αύξηση του στόλου των αεροσκαφών μεγάλων αποστάσεων από 45 σε 70, ώστε το αεροδρόμιο Μαδρίτης-Μπαραχάς να καταστεί σημαντικός ευρωπαϊκός κόμβος, την ανακαίνιση όλων των καμπινών μεγάλων αποστάσεων και την αύξηση του αριθμού των μελών του προγράμματος επιβράβευσης.
Στόλος
Από τα 6 δις. ευρώ, το 70% θα διατεθεί για τη βελτίωση του στόλου της Iberia και από αυτά το 80% διατίθεται για την ανάπτυξη του στόλου και το υπόλοιπο 20% για την ανανέωσή του.
Συγκεκριμένα, η Iberia επιδιώκει να μετακινηθεί από 45 αεροσκάφη μεγάλων αποστάσεων σε 70. Ήταν ο πρώτος πελάτης για το A321XLR πέρυσι και συνολικά οκτώ από αυτά τα αεροσκάφη θα έχουν ενταχθεί στον στόλο της μέχρι το τέλος του 2025 ή τις αρχές του 2026. Ο αερομεταφορέας θα ενσωματώσει επίσης νέα A350 και ενδεχομένως A330neos.
Ο ισπανικός αερομεταφορέας δήλωσε ότι επιδιώκει να ολοκληρώσει την ανανέωση του στόλου μικρών και μεσαίων αποστάσεων, με τα παλαιότερα αεροσκάφη να αντικαθίστανται με A320 και A321neos.
Δίκτυο δρομολογίων
Με την υποστήριξη της επέκτασης του στόλου, η Iberia επιδιώκει να ενισχύσει τις συνδέσεις της με προορισμούς μεγάλων αποστάσεων και ανακοίνωσε ότι θα πετάει προς Φιλαδέλφεια, Τορόντο και Μοντερέι για πρώτη φορά στην ιστορία της.
Αυτά τα δρομολόγια θα εκτελούνται αρχικά τρεις φορές την εβδομάδα με στόχο την τελική αύξηση της συχνότητας σε επτά φορές την εβδομάδα και είναι επιπλέον του Ορλάντο, της Φορταλέζα και του Ρεσίφε στη Βραζιλία, κάτι που ανακοίνωσε επίσης πρόσφατα ο αερομεταφορέας.
Άλλα σχέδια
Η Iberia στοχεύει να ανανεώσει όλες τις καμπίνες μεγάλων αποστάσεων για να διασφαλίσει ότι όλες οι καμπίνες business class διαθέτουν πόρτες ιδιωτικότητας και θα εγκαταστήσει μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους σε αεροσκάφη στενής ατράκτου για να αυξήσει τη χωρητικότητα των χειραποσκευών.