Τις προτιμήσεις, τα κίνητρα και τις τάσεις στις κρατήσεις και τα ταξίδια, αποκαλύπτει η τελευταία έκθεση «Σύγχρονος Ταξιδιώτης» της iSeatz.

Η έκθεση διερευνά πώς οι Αμερικανοί καταναλωτές δίνουν προτεραιότητα στα ταξίδια σε μια περίοδο οικονομικής αβεβαιότητας και τις μεταβαλλόμενες προσδοκίες τους σχετικά με την αξία, την εξατομίκευση και την εμπειρία κράτησης ταξιδιών.

Ενώ οι Αμερικανοί μειώνουν τις δαπάνες αναψυχής, τις μεγάλες αγορές και την αγορά κατοικίας, η ζήτηση για ταξίδια συνεχίζει να αυξάνεται, οδεύοντας προς το να σπάσει ρεκόρ το 2025.

  • Το 63% των Αμερικανών μειώνουν τα έξοδά τους, όπως φαγητό έξω, ψώνια και δραστηριότητες αναψυχής, για να αντέξουν οικονομικά τα ταξίδια. Εν μέσω οικονομικού στρες και αυξανόμενων ποσοστών κατάθλιψης, τα αναζωογονητικά οφέλη των ταξιδιών έχουν μεγαλύτερη σημασία από ποτέ.
  • Το 32% των ταξιδιωτών κάνουν κρατήσεις ταξιδιών για να νιώσουν ανακούφιση από το άγχος και ηρεμία.

Άλλα βασικά συμπεράσματα της έκθεσης περιλαμβάνουν:

  • Οι ταξιδιώτες της Γενιάς Ζ, αξιοποιούν ένα μείγμα πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης (49%), αναζήτησης (43%), προτάσεων από στόμα σε στόμα (35%) για να ερευνήσουν ταξίδια και να αξιοποιήσουν στο έπακρο τον χρόνο και τα χρήματά τους.

  • Οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης μεταβαίνουν από την έμπνευση στις συναλλαγές, με τους influencers να διαμορφώνουν τις αποφάσεις για το 62% της Γενιάς Ζ. Ταυτόχρονα, περισσότεροι από τους μισούς (52%) νεότερους ταξιδιώτες δήλωσαν ότι θα ήταν έτοιμοι να κάνουν κρατήσεις ταξιδιών απευθείας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εάν οι εμπειρίες ήταν απρόσκοπτες, αποδεικνύοντας την τεράστια δυνατότητα σύγκλισης των ταξιδιών με την οικονομία των δημιουργών.
  • Ένας στους πέντε ταξιδιώτες αξιοποιεί ήδη εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, όπως chatbots ή γενετικούς βοηθούς, για τον προγραμματισμό ταξιδιών, ενώ το ένα τέταρτο των ερωτηθέντων δηλώνει ότι δεν έχει χρησιμοποιήσει ακόμη το ΑΙ, αλλά ενδιαφέρεται να τη δοκιμάσει.
  • Περισσότεροι από τους μισούς (57%) όλων των ταξιδιωτών αναμένουν ότι οι μάρκες θα προβλέπουν τις ανάγκες τους με βάση προηγούμενες αλληλεπιδράσεις. Οι millennials διψούν περισσότερο για εξατομίκευση, με σχεδόν τα τρία τέταρτα να αναφέρουν ότι οι εξατομικευμένες εμπειρίες αποτελούν πλέον βασική απαίτηση.