Η ITA Airways θα “κατεβάσει ρολά” για 24 ώρες στις κρατήσεις και τις πωλήσεις εισιτηρίων στις 22 Νοεμβρίου, λόγω προγραμματισμένης αναβάθμισης των συστημάτων της. Η κίνηση εντάσσεται στη στενότερη τεχνολογική συνεργασία της εταιρείας με τον Όμιλο Lufthansa.

Κλείνουν οι κρατήσεις για μία ημέρα

Η ITA Airways ανακοίνωσε ότι στις 22 Νοεμβρίου, από τις 00:01 έως τις 23:59 (CET), θα αναστείλει πλήρως όλες τις λειτουργίες κράτησης και πώλησης εισιτηρίων, στο πλαίσιο εκτεταμένης αναβάθμισης των συστημάτων της.

Η διακοπή θα επηρεάσει:

● νέες κρατήσεις

● αλλαγές σε υπάρχουσες κρατήσεις

● αγορά επιπλέον υπηρεσιών (επιλογή θέσης, lounge, αναβαθμίσεις κ.ά.)

● προβολή διαθεσιμότητας πτήσεων

● λειτουργία της πλατφόρμας Smart Group

Η παύση αφορά τη σελίδα, το app και το call center της εταιρείας.

Τι θα λειτουργεί κανονικά

Παρά το “πάγωμα” των πωλήσεων, η ITA Airways επιβεβαιώνει ότι:

● το web check-in θα λειτουργεί κανονικά,

● τα αεροδρόμια θα εκδίδουν εισιτήρια και θα διαχειρίζονται αλλαγές για πτήσεις 22–25 Νοεμβρίου,

● οι πτήσεις και οι επιχειρησιακές διαδικασίες δεν θα επηρεαστούν.

Στόχος η τεχνολογική αναβάθμιση και η συνεργασία με Lufthansa

Η αναβάθμιση αποτελεί μέρος της στρατηγικής της ITA Airways για:

● ενίσχυση της λειτουργικής αποδοτικότητας,

● βελτίωση της ψηφιακής εμπειρίας αγορών,

● βαθύτερη ολοκλήρωση των συστημάτων της με τη Lufthansa Group, ενόψει της διεύρυνσης της συνεργασίας των δύο πλευρών.

Η εταιρεία συνιστά στους ταξιδιώτες να πραγματοποιήσουν εγκαίρως οποιαδήποτε αλλαγή ή νέα κράτηση πριν την έναρξη της 24ωρης διακοπής.