
Η ITA Airways θα “κατεβάσει ρολά” για 24 ώρες στις κρατήσεις και τις πωλήσεις εισιτηρίων στις 22 Νοεμβρίου, λόγω προγραμματισμένης αναβάθμισης των συστημάτων της. Η κίνηση εντάσσεται στη στενότερη τεχνολογική συνεργασία της εταιρείας με τον Όμιλο Lufthansa.
Κλείνουν οι κρατήσεις για μία ημέρα
Η ITA Airways ανακοίνωσε ότι στις 22 Νοεμβρίου, από τις 00:01 έως τις 23:59 (CET), θα αναστείλει πλήρως όλες τις λειτουργίες κράτησης και πώλησης εισιτηρίων, στο πλαίσιο εκτεταμένης αναβάθμισης των συστημάτων της.
Η διακοπή θα επηρεάσει:
● νέες κρατήσεις
● αλλαγές σε υπάρχουσες κρατήσεις
● αγορά επιπλέον υπηρεσιών (επιλογή θέσης, lounge, αναβαθμίσεις κ.ά.)
● προβολή διαθεσιμότητας πτήσεων
● λειτουργία της πλατφόρμας Smart Group
Η παύση αφορά τη σελίδα, το app και το call center της εταιρείας.
Τι θα λειτουργεί κανονικά
Παρά το “πάγωμα” των πωλήσεων, η ITA Airways επιβεβαιώνει ότι:
● το web check-in θα λειτουργεί κανονικά,
● τα αεροδρόμια θα εκδίδουν εισιτήρια και θα διαχειρίζονται αλλαγές για πτήσεις 22–25 Νοεμβρίου,
● οι πτήσεις και οι επιχειρησιακές διαδικασίες δεν θα επηρεαστούν.
Στόχος η τεχνολογική αναβάθμιση και η συνεργασία με Lufthansa
Η αναβάθμιση αποτελεί μέρος της στρατηγικής της ITA Airways για:
● ενίσχυση της λειτουργικής αποδοτικότητας,
● βελτίωση της ψηφιακής εμπειρίας αγορών,
● βαθύτερη ολοκλήρωση των συστημάτων της με τη Lufthansa Group, ενόψει της διεύρυνσης της συνεργασίας των δύο πλευρών.
Η εταιρεία συνιστά στους ταξιδιώτες να πραγματοποιήσουν εγκαίρως οποιαδήποτε αλλαγή ή νέα κράτηση πριν την έναρξη της 24ωρης διακοπής.

























