
Δημόσια συγγνώμη μέσω του Twitter και του Facebook, ζήτησε η Jet2holidays από τους πελάτες της που διαμαρτυρήθηκαν για το καθυστερημένο άνοιγμα του ξενοδοχείου της, Jupiter Albufeira στην Πορτογαλία.
Οι ταξιδιώτες έχουν μεταφερθεί σε άλλα ξενοδοχεία της περιοχής, αλλά παραπονέθηκαν ότι δεν πληρούν τα ίδια πρότυπα.
Η Jet2holidays, ζήτησε “συγγνώμη” από όλους όσους θίγονται από το καθυστερημένο άνοιγμα του ξενοδοχείου της Jupiter Albufeira ξεκινώντας την ανάρτηση της με το ότι «τέτοιες καταστάσεις είναι εξαιρετικά σπάνιες». Ανακοίνωσε το άνοιγμα του θερέτρου την 1η Ιουλίου και κάλεσε τους πελάτες να επισκεφτούν τη σελίδα του ξενοδοχείου στην ιστοσελίδα της Jet2holidays για να ενημερωθούν σχετικά.