Σχεδόν οι μισοί επιβάτες αεροπορικών μεταφορών στις ΗΠΑ αισθάνονται κακομεταχείριση από τις αεροπορικές εταιρείες, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που πραγματοποίησε η AirHelp, εταιρεία που υποστηρίζει τα δικαιώματα των επιβατών παγκοσμίως.

Ο ένας στους 10 από τους 2.000 ερωτηθέντες που συμμετείχαν στην έρευνα ανέφεραν πως αντιμετώπισαν καθυστερήσεις στις πτήσεις τους, ενώ εξαιτίας κάποιων διακοπών πτήσεων έχασαν ένα σημαντικό γεγονός της ζωής τους.

Η έρευνα της ΑirHelp διαπίστωσε ότι μόνο το 60% των επιβατών αισθάνονται ότι οι αεροπορικές εταιρείες είναι αξιόπιστες, ενώ μόνο 4 στους 10 επιβάτες να ανέφεραν πως έλαβαν μια έντιμη απάντηση για την ακύρωση ή την καθυστέρηση της πτήσης τους.

Ο Henrik Zillmer, Διευθύνων Σύμβουλος της AirHelp σχολίασε πως η υπερπροσφορά των αεροοπορικών εταιρειών που πετούν κατά μήκος των ίδιων διαδρομών οδήγησε σε μείωση των τιμών και πτώση της ποιότητας με αποτέλεσμα οι επιβάτες να αντιμετωπίζουν μερικές φορές είτε την αγένεια του προσωπικού είτε καθυστερήσεις και ακυρώσεις πτήσεων.

Σύμφωνα με τον κανονισμό 261 της Ευρωπαικής Ένωσης που προστατεύει τα δικαιώματα των επιβατών οι αεροπορικές εταιρείες πρέπει να παρέχουν στους επιβάτες που πλήττονται από μεγάλες καθυστερήσεις άνω των τριών ωρών, ακυρώσεις πτήσεων ή άρνηση επιβίβασης λόγω υπεράριθμων κρατήσεων, αποζημίωση έως και 700 $ και εάν χρειαστεί, οι αεροπορικές εταιρείες υποχρεούνται να παρέχουν στους επιβάτες ένα δωμάτιο ξενοδοχείου και τη μεταφορά τους ως εκεί.

Ο κ.Zilmer τόνισε πως οι αεροπορικές εταιρείες έχουν καθήκον να ενεργούν με προσανατολισμό την ικανοποίηση του πελάτη, προκειμένου να ανακτήσουν την εμπιστοσύνη των επιβατών τους.