Περισσότερο… all inclusive, σε πιο κοντινούς προορισμούς και με μεγαλύτερη οικολογική συνείδηση «βλέπει» στις τάσεις της τουριστικής αγοράς για το 2012, o tour operator Kuoni.
Σύμφωνα με τα βασικά συμπεράσματα της ετήσιας έρευνας μεταξύ των πελατών του αλλά και παραγόντων της αγοράς, υπάρχουν πέντε κύριες τάσεις για τη φετινή περίοδο:
• ολοένα και περισσότεροι ταξιδιώτες αναζητούν «αυθεντικές» εμπειρίες και επιθυμούν να ταξιδεύουν μεμονωμένα,
• ο παγκόσμιος τουριστικός χάρτης επηρεάζεται από τις πολιτικές αναταραχές. Για παράδειγμα, η Αίγυπτος ήταν ο τέταρτος καλύτερος προορισμός για τον tour operator αλλά φέτος δεν βρίσκεται ούτε στην πρώτη δεκάδα,
• μεγαλύτερη ζήτηση για all inclusive διακοπές, λόγω των δυσμενών οικονομικών συνθηκών,
• μεγαλύτερη ζήτηση για καλά οικογενειακά καταλύματα σε πιο κοντινούς προορισμούς. Για να ανταποκριθεί σε αυτή την τάση, ο Kuoni αναφέρει ότι στο νέο του πρόγραμμα για την Ευρώπη πρόσθεσε τέτοιου είδους ξενοδοχεία σε Ισπανία και Τουρκία,
• μεγαλύτερη ζήτηση για διακοπές με υψηλότερη κοινωνική ευθύνη, καθώς οι πελάτες αναζητούν περισσότερο καταλύματα και προορισμούς «φιλικούς προς το περιβάλλον».
Γιώργος Ν. Αγγελής
Πηγή: Tourism Lobby