Συρρίκνωση ζημιών εμφάνισε ο όμιλος της Lamda Development στο πρώτο εξάμηνο του 2014. Συγκεκριμένα, οι ζημιές χρήσεως σε ενοποιημένο επίπεδο ανήλθαν σε 6,8 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 25,7 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2013.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η κερδοφορία των τριών εμπορικών κέντρων (EBITDA), κινήθηκε ανοδικά παρουσιάζοντας αύξηση 5% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό εξάμηνο και ανήλθε στα 18,6 εκατ. ευρώ. Tα ενοποιημένα λειτουργικά αποτελέσματα (EBITDA) που αναλογούν στον Όμιλο ανήλθαν σε 14,5 εκατομμύρια ευρώ, σχεδόν αμετάβλητα σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο ενώ αντιστοιχεί σε αύξηση 6% αν λάβουμε υπόψη ομοειδείς παράγοντες σύγκρισης.
Η ανοδική τάση των βασικών εμπορικών δεικτών συνεχίζεται ακόμα πιο ενισχυμένη. Ο συνολικός κύκλος εργασιών των καταστημάτων παρουσίασε αύξηση 9% το πρώτο εξάμηνο του 2014 μετά από την αύξηση κατά 6% το δεύτερο εξάμηνο του 2013. Η συνολική επισκεψιμότητα των εμπορικών κέντρων κατά τις ίδιες χρονικές περιόδους παρουσίασε επίσης αύξηση κατά 6,5% και 1,5% αντίστοιχα. Η μέση πληρότητα των εμπορικών μας κέντρων εξακολουθεί να ξεπερνά το 98% και παρατηρείται αύξηση της ζήτησης για μισθώσεις.
Η θετική διαφοροποίηση της δραστηριότητας των εμπορικών κέντρων από την υπόλοιπη αγορά λιανικής συνεχίζεται καθώς αποτελούν σημεία αναφοράς και αποδοχής από το καταναλωτικό κοινό. Οι έμποροι λιανικής συνεχίζουν να έχουν μεγάλη υποστήριξη σε ενέργειες marketing και επικοινωνίας καθώς και να απολαμβάνουν τα οφέλη της υψηλής επισκεψιμότητας, όπως αποδεικνύει η μέχρι σήμερα πορεία.
Ο συνολικός κύκλος εργασιών των καταστημάτων στο “Golden Hall” κινήθηκε ανοδικά κατά 11,5% ενώ είναι εντυπωσιακή και η αύξηση του αριθμού των επισκεπτών κατά 14%. Η λειτουργική του κερδοφορία ανήλθε σε 6,4 εκατ. ευρώ, ελαφρώς ανοδική σε σχέση με πέρσι. Στο “Mediterranean Cosmos” στη Θεσσαλονίκη σημειώθηκε άνοδος του κύκλου εργασιών των καταστημάτων κατά 9%, και αύξηση του αριθμού των επισκεπτών κατά 5%, ενώ βρίσκεται σε καθεστώς πλήρους μίσθωσης. Αναφορικά με το “The Mall Athens”, τα μεγέθη του επίσης εμφανίζονται αυξημένα. Ο τζίρος των καταστημάτων και ο αριθμός των επισκεπτών παρουσίασαν αύξηση κατά 8% και 5% αντίστοιχα, μεγέθη που επιβεβαιώνουν την ηγέτιδα θέση του Εμπορικού μας Κέντρου στο χώρο της λιανεμπορίου.